مهاجری: سپاهان یکی از شانس‌های قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدارهای تدارکاتی علاوه بر اعتماد به نفس موجب هماهنگی بهتر بازیکنان می‌شود، اما پیروزی در این بازی‌ها هیچ منفعتی ندارد.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: این بازی‌ها تدارکاتی است و نباید از قدرت سپاهان غافل شد، تیم بسیار قدرتمند که از نطر من یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و باید از دعوت آنها تشکر کرد.

وی افزود: جریان بازی به گونه‌ای بود که نام سپاهان انگیزه بازی بهتر را برای بازیکنان ما ایجاد کرد، سپاهان بازی خوبی ارائه داد و در بسیاری از دقایق مالک بازی بودند و موقعیت‌هایی روی دروازه ما ایجاد کرند که بهتر از موقعیت‌های پیش آمده استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه بازی‌های دوستانه آزمون و خطای مربیان است، اضافه کرد: تیم ما به اعتماد به نفس نیاز دارد و پیروزی در بازی‌های تدارکاتی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: نساجی دچار تحول شده است و ۱۱ بازیکن تغییر داشته‌ایم؛ این بازی‌ها علاوه بر اعتماد به نفس موجب هماهنگی بهتر بازیکنان می‌شود، اما پیروزی در این بازی‌ها هیچ منفعتی ندارد و مهم بازی‌های لیگ است که به چه صورت پیش رود و چه عملکردی داشته باشیم.

مهاجری افزود: بازی با سپاهان که یک تیم فیزیکی بود بسیار سخت است و مصدومیت‌هایی که در بازی برای بازیکنان پیش آمد جدی بود که امیدواریم مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال، اضافه کرد: ابلاغ رسمی نیامده است، اما به نظر می‌رسید ۳۱ مردادماه یا یکم شهریورماه زمان‌ شروع لیگ باشد.

کد خبر 385736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.