توسعه مناسبات بین‌المللی شهرداری گرگان

گرگان_شهردار گرگان گفت: این شهرداری در حال حاضر با شهرهای گوانگجو چین و اکتائو در قزاقستان تفاهمنامه همکاری دارد و با شهرهایی در ترکیه، اسپانیا و پرتقال هم مذاکراتی برای توسعه روابط بین‌المللی شهری انجام شده است.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری و  طبیعی گرگان مورد توجه بسیاری از گردشگران و علاقمند به طبیعت‌گردی در ایران و خارج از کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها، شهرداری گرگان توسعه گردشگری شهری را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا توسعه روابط بین‌الملل را هم به صورت جدی دنبال می‌کند.

شهردار گرگان تصریح کرد: این شهرداری در حال حاضر با شهرهای گوانگجو چین و اکتائو در قزاقستان تفاهمنامه همکاری دارد و با شهرهایی در ترکیه، اسپانیا و پرتقال هم مذاکراتی برای توسعه روابط بین‌المللی شهری انجام شده است.

دادبود خاطرنشان کرد: مناسبات بین‌المللی شهرداری این شهر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری انجام می‌شود و بر همین اساس آماده برقراری مناسبات فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و آموزشی با یکی از شهرهای اتریش هستیم.

وی گفت: توسعه گردشگری از مهم‌ترین موضوعاتی که باید به آن توجه کرد به همین دلیل شهرداری گرگان پروژه‌های مختلفی را طراحی کرده که بخشی از آن اجرا شده و بخشی هم در حال اجرا است.

کد خبر 385730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.