لزوم حضور بانوان دولت‌آباد در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی

برخوار – رئیس شورای اسلامی شهر دولت آباد با اشاره به حضور کمرنگ زنان این شهرستان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حضور کمرنگی دارند، گفت: زنان برای حضور در جامعه نیازمند حمایت بیشتر هستند، شهرداری و شورای شهر در این زمینه زیرساخت‌هایی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، الهام داوری صبح امروز در نشستی با خبرنگاران با اشاره به حضور کمرنگ زنان این شهرستان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حضور کمرنگی دارند، اظهار کرد: زنان برای حضور در جامعه نیازمند حمایت بیشتر هستند، شهرداری و شورای شهر در این زمینه زیرساخت‌هایی را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بانوان نیازمند همکاری رسانه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر دولت‌آباد همچنین از واگذاری زمین برای راه‌اندازی آزمایشگاه و درمانگاه تامین اجتماعی از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: ساخت این پروژه‌ها آغاز شده است و امیدواریم در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح اوژانس منطقه صنعتی دولت آباد و همچنین پایگاه هلال احمر سال‌هاست روی کاغذ مانده و علی رغم واگذاری زمین هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز نیاز واقعی کارگران، صنعتگران و تولیدکنندگان است و باید هر چه زودتر اجرایی شود.

داوری توجه به رسانه‌ها را امری ضروری دانست و گفت: طی سال‌های اخیر با گسترش نرم افزارها و درگاه‌های ارتباطی شاهد شکل گیری مفهوم جدیدی در عرصه ارتباطات به نام فضای مجازی هستیم که در نوع خود جهش سریعی در حوزه خبر و رسانه ایجاد کرده است، فضای مجازی همچون سایر علوم، دارای دو وجه مثبت و منفی است و چنانچه از چالش‌های آن غافل شویم شاهد مشکلات عدیده‌ای خواهیم بود.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر می‌دانند که مردم شهر لایق بهترین خدمات در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و خدمات شهری هستند و برنامه و تلاش خود را  در مسیر خدمتگذاری به مردم به کار بسته‌اند.

کد خبر 385728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.