نباید کمبود اعتبارات از منابع مالی شهرداری‌ها جبران شود

ورنامخواست_شهردار ورنامخواست گفت: متاسفانه ادارت به جای پیگیری مطالبات از مرکز استان به دنبال تأمین بعضی هزینه‌های خود از منابع مالی شهرداری‌ها هستند.

علیرضا اطهری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت نابسامان آسفالت کمربندی حجت‌الاسلام حسینی شهر ورنامخواست، اظهار کرد: این بلوار نقش جاده کمربندی شهرستان به سمت جنوب کشور را ایفا می‌کند و با وجود تردد زیاد خودروهای سنگین از این مسیر، آسفالت آن از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی عنوان کرد: در سال گذشته اعتباری در حدود یک میلیارد تومان جهت ترمیم آسفالت کمربندی حجت الاسلام حسینی این شهر تخصیص یافت و در اوایل اسفندماه نیز آگهی مناقصه آن منتشر شد، اما به دلایل مختلف این پروژه اجرایی نشد.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: اعضاء شورای اسلامی شهر ورنامخواست عقیده داشتند به دلیل آنکه شبکه‌گذاری فاضلاب شهری تا حد زیادی شهر را با چالش مواجه کرده است، هزینه یک میلیارد تومان در مرکز شهر تاثیرگذاری بیشتری را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

اطهری‌فرد ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از جاده سفیددشت به مدیرکل راه و شهرسازی استان دستور داد اقدامات لازم برای آسفالت پل ورودی ورنامخواست تا میدان صنایع دفاع انجام شود، زیرا بلوار سردار شهید صیاد شیرازی به عنوان مسیر دیگری که در حمل و نقل این منطقه مؤثر است نیز همچنان به شهرداری تحویل داده نشده است.

وی بیان اینکه پروژه آسفالت کمربندی ورنامخواست به اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر مدیریت شهری به صورت جدی به دنبال اجرایی شدن دستور وزیر راه و شهرسازی بوده است، اما با وجود مکاتبات متعدد همچنان نتیجه مطلوب حاصل نشده است.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه مدیران موفق باید برای جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش کنند، است، عنوان کرد: متاسفانه ادارت به جای پیگیری مطالبات از مرکز استان به دنبال تأمین بعضی هزینه‌های خود از منابع مالی شهرداری‌ها هستند.

کد خبر 385714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.