گیتی پسند خانواده من است/ باشگاه جانشینم را پیدا کرده

دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: شرایطی ایجاد شد که برای پیشرفت از گیتی پسند جدا شوم و به اروپا بروم.

سپهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هشت سال با افتخار درخدمت باشگاه گیتی پسند بودم، گیتی تیمی بود که من روی آن بسیار غیرت و تعصب داشتم و با آن افتخارات زیادی کسب کردم.

وی ادامه داد: با گیتی پسند چندین بار بهترین دروازه بان لیگ شناخته شده ام، گیتی جز خانواده من است و برایم سخت است که از این تیم جدا شوم.

دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، افزود: شرایطی ایجاد شده که برای پیشرفت و آینده خودم باید یک تصمیم قاطع می‌گرفتم، با باشگاه صحبت هایی انجام دادم و گفته ام در ایران فقط برای گیتی پسند.

وی افزود: آخرین بازی خود را پنجشنبه مقابل شهروند سازی انجام خواهم داد و از گیتی پسند جدا می‌شوم و تا هفته آینده مقصدم مشخص خواهد شد.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا در این ۸ سال بازی برای گیتی پسند به آنچه که می خواستی رسیدی؟ گفت: در این چند سال گیتی پسند برای من خیلی خوب بود. من نیز سعی کرم بازیکن خوب و بدون حاشیه ای برای گیتی پسند باشم.

وی تصریح کرد: طبق آماری که وجود دارد، بعد از ورود من به گیتی پسند حدود ۲۰۷ بازی انجام شده است که حدود ۲۰۰ بازی درون دروازه گیتی پسند بوده ام که این رکورد بسیار قابل توجه است.

وی افرود: تمام این کار ها را انجام دادم که برای گیتی پسند و مردم اصفهان افتخار آفرین باشم. بسیار سخت است که بخواهم با هواداران تیم خداحافظی کنم آن ها در همه شرایط مرا مورد تشویق خود قرار می‌دادند.امیدوارم نماینده خوبی از طرف مردم اصفهان باشم.

دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند ادامه داد: من در گذشته پیشنهاد هایی از تیم های اروپایی داشتم، اما پیشنهادات به گونه ای نبود که بخواهم از گیتی پسند جدا شوم. اکنون این پیشنهاد باعث می‌شود که من رشد بیشتری داشته باشم و به هدف های خود برسم. 
محمدی تصریح کرد: امیدوارم بتوان برای تیم جدیدم افتخار آفرین باشم و خوب بازی کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا هر دو پیشنهاد اروپایی تو از لیگ روسیه است ؟ افزود: خیر، تیم ها اروپایی هستند و زمانی که کار ها برای انتقال من انجام شد، اسم تیم مشخص می‌شود.

دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: در زندگی ام همیشه به دنبال پیشرفت بودم و این پیشنهاد باعث پیشرفتم خواهد شد. عمر ورزش حرفه ای کوتاه است و شرایط مالی هم اهمیت زیادی دارد، اما بیشتر برای پیشرفت این پیشنهاد را قبول کردم.

محمدی در رابطه با جایگزینش در تیم گیتی پسند افزود: من حدود یک ماه پیش به باشگاه اعلام کردم که من از تیم خواهم رفت و این کار را به دلیل علاقه ای که به باشگاه گیتی پسند داشتم انجام دادم. در تیم حسین عظیمی است که یکی از گلر های باتجربه لیگ ایران است ولی به هر حال لیگ ایران فرسایشی است و باشگاه نیاز به یک گلر خوب دارد.

وی ادامه داد: باشگاه با یک دروازه بان مذاکره کرده است که احتمالا به گیتی پسند اضافه می شود.

دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند در مورد هدف خود در لیگ اروپا گفت: بازی در لیگ اروپا میتواند تجربه زیادی به من بدهد و امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی داشته باشم. هنوز به هدفم در لیگ اروپا فکر نکرده ام، مبلغ قراردادم مشخص نیست و هفته آینده به اروپا خواهم رفت و مبلغ قراردادم مشخص می‌شود.

کد خبر 385706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.