اجرای «سالمرگی» در تماشاخانه ماه

تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان از امشب_سه‌شنبه ۲۲ مردادماه ۹۸_شاهد اجرای نمایش سالمرگی به کارگردانی پویان عطایی خواهد بود.

به گزارش ایمنا، پویان عطایی کارگردان نمایش سالمرگی در خصوص اجرای این نمایش گفت: این نمایش در فضایی رئال اجرا می شود و لحظاتی درام و کمدی دارد که سبب جذب مخاطبان خواهد شد.

نویسنده نمایش «سالمرگی» اصغر گروسی است و طراحی و کارگردانی این نمایش را پویان عطایی برعهده دارد، در این نمایش مریم دوستی ایرانی مشاور کارگردان، لیلا شریفی دستیار کارگردان، سعید ساسانی دستیار صحنه، مهسا حسام گریم، محمدعلی عمادی طراحی پوستر و بروشور، شفق کاظمی طراح لباس هستند.

حسن جویره، مهدی تقی پور، رزیتا کروندی، آذر بهارلو و احسان شهبازی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. این نمایش داستان خانواده ای را روایت می کند که زندگی آرامی در جنوب شهر تهران دارند ولی به ناگهان بر اثر اتفاقاتی زندگیشان دچار تلاطم می شود که روابط اعضای این خانواده را دستخوش تغییراتی می کند.

گفتنی است، نمایش سالمرگی از روز سه شنبه ۲۲ مردادماه الی ۱۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی روی صحنه می رود.

کد خبر 385664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.