شهر سهند به ۲ انبار ذخیره‌سازی اقلام ضروری نیاز دارد

سهند_شهردار سهند گفت: حداقل باید در دو نقطه از شهر انبار ذخیره‌سازی اقلام ضروری ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، عبادالله نظامی با تأکید بر ضرورت ایجاد و تقویت امکانات امدادی و نجات در شهر سهند، اظهار کرد: جمعیت این شهر نزدیک به  ۱۵۰ هزار نفر است و لازم است انبار ذخیره‌سازی و نگهداری اقلام ضروری برای استفاده در مواقع بحران در آن ایجاد شود.

وی تصریح کردحداقل باید در دو نقطه شهر انبار ذخیره‌سازی اقلام ضروری ایجاد شود تا در نخستین ساعات بروز حوادث و بحران امکان امدادرسانی مؤثر وجود داشته باشد.

شهردار سهند ایجاد پد بالگرد را از دیگر نیازهای ضروری شهر سهند برشمرد و افزود: اقدمات امدادی و پیشگیرانه باید قبل از وقوع بحران انجام شود، ضروریست به‌صورت علمی و کارشناسی نسبت به احصا نیازها و مشکلات شهر سهند اقدام و با ایجاد و تقویت امکانات برای مقابله با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه آمادگی ایجاد شود.

نظامی بر ضرورت نگاه ویژه مسئولان در تخصیص اعتبار و بودجه عمرانی به این شهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: به دستور استاندار آذربایجان شرقی، اعتبارات عمرانی شهر سهند به‌صورت مستقل در شورای برنامه‌ریزی و بودجه استان مطرح شد تا تدابیر لازم برای تخصیص بودجه و امکانات اتخاذ شود .

وی یادآور شد: تنها در فاز های دو و سه این شهر حدود  ۲۵ کیلومتر خیابان ۱۶ متری وجود دارد که تاکنون یکبار توسط شرکت عمران به‌صورت لایه‌آستر  آسفالت و تحویل شهرداری شده و نیاز به نگهداری و آسفالت رویه دارد، اما اعتبارات تخصیص یافته برای عملیات آسفالت مجدد کافی نیست.

کد خبر 385659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.