به گزارش ایمنا، احمد محبی در جلسه امضای تفاهمنامه همکاری جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی فیمابین شهرداری مشهد و بانک ملی ایران، اظهار کرد: عمر تقریبی ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد نزدیک به هفت سال است که به نوعی جزء ناوگانهای فرسوده حمل و نقل عمومی است.
وی ادامه داد: اگر این تفاهمنامه امضا نمیشد، عمر تقریبی خودروهای تاکسی به ۷.۸ میرسید که با تدبیر مدیریت شهری، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری بانک ملی این همکاری به مرحله اجرا در آمد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مشهد نخستین شهر در بین کلانشهرهای ایران است که تفاهمنامه بانکی برای کمک هزینه خرید تاکسی امضا کرده است.
محبی گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۵۰۰ خودروی تاکسی به غیر از خودروهای خدماترسانی مثل سرویس مدارس، در سطح شهر رفت و آمد میکنند که تعداد چهار هزار و ۵۰۰ خودرو فرسوده به حساب میآید.
نظر شما