کولاکوویچ به ایران قول جوان گرایی نداده است

مدیر تیم والیبال بزرگسالان سپاهان اصفهان گفت: کولاکوویچ مربی حرفه‌ای است، اگر در لیگ جهانی بین شش تیم قرار نمی‌گرفتیم، موقعیت مربی گری او به خطر می‌افتاد که قطعاً هر مربی جای او بود نخست می‌خواست نتیجه بگیرد و بعد کم کم پوس اندازی کند.

علی زمانی در گفت وگو باخبرنگار ایمنا، در رابطه با عملکرد تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: بازیکنان در مسابقات جهانی توانستند نتایج خوبی بگیرند و بین شش تیم برتر این لیگ که کار دشواری است قرار بگیرد. اگر تاریخ تیم ملی والیبال را نگاه کنیم متوجه می‌شویم در این چند سال فقط در دوره کواچ توانستیم جزء شش تیم برتر لیگ جهانی باشیم.

وی افزود: شاید تیم‌های دیگر به دلیل مسابقات انتخابی المپیک به بازیکنان اصلی خود استراحت دادند و بیشتر از جوانان بهره گرفتند البته عملکرد تیم ملی بسیار قابل قبول بود، در والیبال پاسور و قطر پاسور اگر بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند روی موفقیت تیم خیلی تأثیر گذار است که در این پست‌ها سعید  معروف و امیر غفور برای تیم ملی ایران عملکرد درخشانی داشتند.

مدیر تیم والیبال بزرگسالان سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی از لحاظ بالیدگی بلوغ در سطح بالایی قرار دارند، تصریح کرد: به دلیل اینکه لیگ جهانی را با چند بازیکن به پایان رساندیم و به جوانان فرصت کمتری دادیم، بازیکنان از لحاظ بدنی دچار خستگی شدند که در بازی با کوبا بعد از ورود جوانان به زمین به خاطر عدم خستگی شاهد بازی بهتر با اشتباهات کمتری بودیم. بعضی از بازیکنان در لیگ‌های معتبر بازی‌های سنگینی داشتند که بعد از آن باید به تمرینات تیم ملی می‌آمدند و برای مسابقات آماده می‌شدند که قطعاً در طول این رقابت‌های مداوم بازیکن فرسوده می‌شود.

زمانی در خصوص پوس اندازی تیم ملی خاطر نشان کرد: کولاکوویچ مربی حرفه‌ای است، اگر در لیگ جهانی جزء شش تیم قرار نمی‌گرفتیم موقعیت مربی گری او به خطر می‌افتاد که قطعاً هر مربی جای او بود، می‌خواست نتیجه بگیرد و بعد کم کم پوس اندازی کند، باید این را هم در نظر داشته باشیم که کولاکوویچ به ما قول جوان گرایی نداده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان جوانی که اضافه می‌شوند خوب هستند و قصد دارند اعتماد مربی را جذب کنند، تاکید کرد: نسل خوبی را در آینده خواهیم داشت و امیدوارم از بازیکنان فعلی جلوتر هم بروند، در بازی با کوبا یلی و کریمی جایگزین پاسور و قطر پاسور شدند که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

مدیر تیم والیبال بزرگسالان سپاهان اصفهان ادامه داد: معروف بازیکن بسیار خوبی است و سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده که جایگزین مناسب او به سختی پیدا می‌شود.

زمانی در رابطه با بازی مقابل روسیه، گفت: در بازی با روسیه لحاظاتی که خیلی خوب بازی می‌کردیم یا پیشتاز بودیم دچار افت و خیز زیادی می‌شدیم که باعث نگرفتن امتیازهای حساس می‌شد و تیم حریف  با بازی منطقی که نشان داد توانست پیروز شود. تیم‌هایی که مهمان هستند شرایط سخت‌تری نسبت یه تیم میزبان دارند و همین موضوع به روند بهتر روسیه کمک کرد.

وی اضافه کرد: تیم ملی ایران با اختلاف کم ست هارا واگذار کرد که اگر از یکسری توپ‌ها به راحتی نمی‌گذشتند می‌توانستند نتیجه بازی را جور دیگری رقم بزنند اما در کل نباید از بازی درخشان آن‌ها غافل شویم، زیرا رو در روی بهترین دفاع‌های دنیا قرار گرفتند که در این بازی بازیکنان ما آن هارا دفاع کردند و تواستند توپ هارا از دفاع روسیه عبور دهند.      

مدیر تیم والیبال بزرگ‌سالان سپاهان اصفهان بابیان اینکه تا به اینجای کار با ۱۰ بازیکن برای لیگ برتر والیبال قرارداد بستیم، اظهار کرد: محمدی راد سکان‌دار تیم سپاهان است و با شناخت خوبی که از لیگ دارد مجموعه‌ای از بازیکنان جوان و باتجربه را جذب کرده، تمرینات تیم از ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود و جوانان اصفهان می‌توانند در این تمرینات شرکت کنند که محمدی راد بازی آن هارا ببیند و اگر پتانسیل بالایی داشتند به تیم اضافه شوند.

کد خبر 385624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.