کاهش هزینه خرید جداکننده‌های ترافیکی با استفاده از جداکننده‌های بتنی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از کاهش هزینه‌های خرید جداکننده‌های ترافیکی با جایگزین کردن جداکننده‌های بتنی خبر داد.

به گزارش ایمنا، کریم شکوهیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کاهش هزینه‌های شهرداری، طرح جایگزینی جداکننده‌های بتنی با جداکننده‌های پلاستیکی توسط حسین اردشیری، مدیر پروژه‌ خط دو قطار شهری و مجموعه کارشناسان این پروژه ارائه شد که علاوه بر انجام پروژه قطار شهری این کار را هم انجام می‌دهند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه هزینه خرید و نصب هر جداکننده پلاستیکی بالغ بر ۲۳۰ هزار تومان است، تصریح کرد: با اجرای طرح جداکننده بتنی این هزینه به ازای هر جداکننده ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی افزود: با اجرای این طرح برای تولید ۲۷ هزار قطعه جداکننده‌ ترافیکی شاهد صرفه جویی پنج میلیارد تومانی خواهیم بود.

شکوهیان گفت: با توجه به میزان خرابی ناشی از برخورد وسایل نقلیه، سرقت قطعات پلاستیکی، بالارفتن قیمت قطعات پلاستیکی و با توجه به مسیرهای دوچرخه‌سواری از سوی سازمان عمران جهت بهینه کردن و بومی‌سازی قطعات و همچنین بتنی کردن آن به معاونت حمل و نقل و ترافیک پیشنهادی مطرح و مورد قبول این معاونت قرار گرفت.

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز با اشاره به تولید روزانه ۳۵ قطعه جداکننده‌های بتنی، خاطرنشان کرد: روند تولید تا مصرف این قطعات توسط نیروهای سازمان عمران انجام می‌شود.

وی دوام و نیاز نداشتن به رنگ‌آمیزی قطعات را از ویژگی‌های این طرح برشمرد و اضافه کرد: سازمان عمران همواره پیشرو در ارائه خدمات مطلوب و کاهش هزینه‌ها است.

کد خبر 385618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.