۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
داوری اسکواش جای پیشرفت دارد

داور اصفهانی اسکواش گفت: هدف اصلی‌ام رسیدن به داوری‌های سطح بالا و بین‌المللی است و امیدوارم که بتوانم روزی به این جایگاه برسم.

نگار ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با داوری مسابقات در گرگان، اظهار کرد: بازی‌هایی که برگزار شد ده داور داشت که از دو کشور کویت و ایران بودند. دو داور از کشور کویت و هشت داور از ایران در این مسابقات قضاوت کردند. درکل داوران انتخاب شده برای این مسابقات باتجربه و خوب بودند.

وی ادامه داد: داوری در اسکواش به گونه‌ای است که هرچه در کلاس‌ها شرکت کنید درجه داوری ارتقا پیدا می‌کند. مدرک‌ها از لِول خاصی برخوردار نیست.

داور اسکواش استان اصفهان افزود: ابتدا از سال ۸۶ تا ۹۱ بازیکن اسکواش بودم و در لیگ کشور برای تیم اصفهان بازی می‌کردم. مدتی از اسکواش دور بودم و با داوری و مربیگری به میادین اسکواش بازگشتم. رشته تخصصی من اسکواش است و از ابتدا در این رشته فعالیت می‌کردم.

ابوطالبی اضافه کرد: هدف اصلی‌ام رسیدن به داوری‌های سطح بالا و بین‌المللی است و امیدوارم که بتوانم روزی به این جایگاه برسم.

وی تصریح کرد: کشور از لحاظ داوری در اسکواش دارای سطح خوبی است. رییس کمیته داوری از داوران حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

داور اصفهانی اسکواش افزود: داوری اسکواش جای پیشرفت دارد و داوری در این رشته بسیار دشوار است.

اتفاقات و برخوردها در اسکواش زیاد است. هرچه تجربه و سطح بالاتری از داوری در این مسابقات وجود داشته باشد شاهد قضاوت بهتری خواهیم بود.

کد خبر 385603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.