احداث و بازسازی ۱۲ مدرسه و منزل مسکونی در جنوب کشور

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت: رزمندگان این لشگر در کنار حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، ۱۲ مدرسه و منزل مسکونی در مناطق محروم جنوب شرق کشور احداث و بازسازی کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی تبلیغات لشکر ۱۴ مقدس امام حسین (ع)، «سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور» فرمانده این یگان اظهار کرد: لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در مدت استقرار در منطقه جنوب شرق شناسنامه‌ای از محرومین منطقه تهیه کرده و محرومان و مستضعفان منطقه شناسایی شده که کمک‌های مردمی و سازمانی به آن‌ها تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: در مدت ماموریت لشکر در منطقه عملیاتی جنوب شرق، رزمندگان این یگان یک مدرسه احداث کردند و پنج مدرسه نیز توسط آن‌ها بازسازی شد. همچنین دو منزل مسکونی احداث و چهار منزل نیز بازسازی و تعمیر شده است.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تصریح کرد: در راستای محرومیت زدایی در منطقه جنوب شرق دو کانتینر پوشاک و بیش از دو هزار بسته غذایی میان مردم منطقه توزیع شده است که اکثر کمک‌ها توسط رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از خیرین اصفهانی جمع آوری شده است.  

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در میان کودکان منطقه و غیره از اقدامات این نهاد مقدس در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور است.

هاشمی‌پور گفت: دشمنان و معاندان نظام بدانند با شهادت فرزندان این انقلاب پایه‌های آن تنومندتر وعزم ما در جهت اعتلای اهداف نظام جدی‌تر شده است.

کد خبر 385594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.