پیشرفت ۷۳.۵ درصدی پروژه مرکز همایش‌ها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۳.۵ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای خبر داد و گفت: امسال برای این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان در چند سال گذشته به تناسب درآمدهای خود، بودجه ای را برای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در نظر می‌گرفت، از این رو اقدامات به تدریج اجرا و سرعت پیشرفت آن زیاد نبود، اما در این دوره بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در نظر گرفته شده است، تصریح کرد:  در حال حاضر ۲۳۰ میلیارد تومان قرارداد برای پروژه‌های مرکز همایش ها منعقد شده و شاهد پیشرفت ۷۳.۵ درصدی آن هستیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد:به شرط برطرف شدن مشکلات ناشی از نوسان قیمت‌ها تا پایان سال ۹۹ سالن‌های اصلی و جنبی، دسترسی‌های ارتباطی، محوطه‌سازی و ویلاها همچنین دفاتر پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای از بالاترین استانداردهای بین المللی برای برگزاری همایش‌ها برخوردار است.

مظفر گفت: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی در طبقه همکف به‌صورت پارلمانی و دو طبقه برای جایگاه تماشاگران و خبرنگاران با ظرفیت مجموعا ۲۴۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است،

وی خاطرنشان کرد: یک سالن چندمنظوره نیز با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر ویژه نشست‌های استانی و برای پذیرایی همچنین سالن سینما و تئاتر در این پروژه با ظرفیت ۵۵۰ نفر در حال احداث است که برای برگزاری نشست‌های استانی، کنفرانس‌های مطبوعاتی و سمینارهای دانشجویی در حد ۶۰۰ نفر مناسب است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان از سرمایه‌گذاران برای ِساخت هتل و مراکز تجاری مرکز همایش‌ها که به‌نوعی تکمیل‌کننده این پروژه است، دعوت به همکاری و مشارکت می‌کند.

کد خبر 385592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.