۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
فضای فردیس برای تخلفات بسته است

دادستان فردیس به افرادی که قصد تصدی شهرداری این شهر را دارند توصیه کرد اگر قصد خدمت ندارند برای خود در دادسرا پرونده درست نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن جهانشاهلو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها اعضای شورای شهر فردیس و فعالان عرصه خبر در خصوص انتخاب شهردار در شهرستان جوی ایجاد کردند که فضای جامعه ملتهب و مردم نگران هستند.

وی در جایگاه مدعی العموم تصریح کرد: اعضای شورا در انتخاب شهردار فعال دارای اراده کامل هستند و نباید تحت تاثیر هیچ اداره، ارگان، شخص یا مسئولی قرار گیرند و هیچ کس حق دخالت و اعمال نظر در خصوص گزینه‌ها را ندارد.

دادستان فردیس افزود: تک تک اعضای شورا پاسخگوی انتخاب نهایی خود در مقابل مردم خواهند بود و موضوع عدم توانایی شهردار، نداشتن اختیار در تصمیم گیری و حق انتخاب، از سوی اعضا پذیرفته نخواهد شد.

وی از اعضای شورا خواست تا اقدامات تبلیغی را کنار گذاشته و زودتر شهر را از بلاتکلیفی دو ساله که از عدم همدلی آنان ایجاد شده است نجات دهند.

جهانشاهلو خطاب به افرادی که قصد تصدی شهرداری فردیس را دارند توصیه کرد: اینجا فردیس است و دسترسی فردیسوندان به مدعی العموم در فضای مجازی بی واسطه است؛ اخبار و اطلاعات متعددی در دسترس است و فضای فردیس هم برای تخلفات شهری به شدت بسته، تحت کنترل و بی رحمانه است؛ اگر قصد خدمت ندارید برای خود، خانواده‌ خود و مردم فردیس داستان و در دادسرا پرونده درست نکنید.

شهردار فردیس در استان البرز حدود یک ماه پیش پس از ۲۰ ماه مسئولیت پر فراز و نشیب در مدیریت این شهر ۴۰۰ هزار نفری، استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کرد.

کد خبر 385583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.