تغییر مدیرعامل به ذوب آهن نساخت/ استاد کامبک اسیر بازگشت سایپا

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال بازی برده را در نهایت به سایپا باخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ پنج شنبه ۳۱ مرداد ماه _ ذوب آهن در چهار چوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم فولادشهر مغلوب بازگشت سایپا شد.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

ورزشگاه: فولاد شهر

تماشاگر: ۵۳۰ نفر

گل‌ها: کری سانتوس دقیقه۴۰ ، حمید بوحمدان دقیقه۴۹ برای ذوب آهن، محمدرضا سلیمانی دقایق ۵۹ و ۷۳، معین عباسیان دقیقه۶۷برای سایپا

اخطار: محمد شریفی از سایپا

اخراج: علیرضا چراغعلی دقیقه۶۱ از ذوب آهن

ترکیب تیم ذوب‌آهن ایران: محمد باقر صادقی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی(۷۱-مهران درخشان مهر)، قاسم حدادی فر، ماکائولی کری سانتوس(۷۳-رضا حبیب زاده) ، علیرضا چراغعلی، ایبابودی باکر(۸۱-زبیر نیک نفس) ، حمید ملکی، میلاد شیخ فخرالدینی، مجتبی حق دوست

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم سایپا: حامد فلاح زاده، کمال نیک خو، روزیه شاه علی دوست، مجتبی لطفی، طاها شریعتی(۶۸-سعید محمدی فر)، امیر حسین حسین زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، مجید علیاری(۶۰-معین عباسیان)، آرمین سهرابیان، محمد رضا سلیمانی(۷۶-رضا جعفری)

سرمربی: ابراهیم صادقی

داور: مرتضی منصوریان

کمک داورها: رضا سخندان، یعقوب سخندان/ داور چهارم: داریوش صابر مطلق

شرح بازی:

تیم فوتبال ذوب آهن در بازی افتتاحیه رقابت های لیگ در حالی میزبان سایپا بود که علیرضت منصوریان به خاطر محرومیت امکان نشستن بر روی نیمکت تیمش را نداشت و از طرف دیگر سایپا هم با تغییرات زیاد نسبت به فصل گذشته پا به میدان گذاشته بود. دو تیم در جریان نیمه اول بیشتر مشغول محک زدن یکدیگر بودند ولی ذوب آهن برتری نسبی به حریف خودش داشت و با استفاده از ضربات ایستگاهی به دنبال رسیدن به گل بود که در دقایق پایانی نیمه اول با گل سانتوس به خواسته خودش رسید.

با شروع نیمه دوم گل زیبای بوحمدان برتری ذوب آهن را دو برابر کرد تا اصفهانی ها نسبت به پیروزی تیمشان در این بازی امیدوار شوند. همین تفکر باعث شد تا بازیکنان ذوب آهن بعد از گل دوم تا حدوی حریف را دست کم بگیرند و نتیجه آن یک گل برای سایپا و یک اخراج برای ذوب آهن بود که کار را برای شاگردان منصوریان بسیار سخت کرد.ستاره سایپا در نیمه دوم معین عباسیان بازیکن تعویضی و چپ پای این تیم بود که در کنار علیرضا سلیمانی گلزن توانستند دو گل دیگر هم به ثمر برسانند تا سایپا بازی باخته را با پیروزی عوض کند و در نهایت با ۳ امتیاز شیرین اصفهان را ترک کند.

شرح گل‌:

گل ذوب اهن دقیقه ۴۰: کرنر کوتاه حدادی فر به روی تیر یک ارسال شد تا کری سانتوس با ضربه ای ارام توپ را به داخل دروازه سایپا بفرستد.

گل دوم ذوب اهن دقیقه۴۹: شوت محکم بوحمدان از پشت محوطه جریمه در کنج پایین دروازه سایپا قرار گرفت.

گل اول سایپا در قیقه۵۹: سانتر دقیق معین عباسیان از جناح چپ با ضربه سر سلیمانی که در بین مدافعان ذوب آهن جاگیری کرده بود تبدیل به گل شد.

گل دوم سایپا دقیقه ۶۷: ضربه ایستگاهی معین عباسیان از گوشه چپ محوطه جریمه ذوب آهن به زیباییی در کنج دروازه صادقی قرار گرفت.

گل سوم سایپا دقیقه۷۳: سلیمانی مهاجم سایپا در موقعیتی تک به تک یا یک حرکت بدن محمد باقر صادقی را جا گذاشت و با پای چپ گل دوم خودش را به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- بازیکن سایپا از سمت راست توپر را بر روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد که محمد باقر صادقی جایگیری مناسبی داشت و ضربه سر مهاجم سایپا را مهار کرد.

دقیقه۳۳- ضربه ایستگاهی کری سانتوس در اختیار فلاح زاده قرار گرفت.

دقیقه۳۵- سانتر کوتاه ملکی از جناح چپ با ضربه بی دقت سانتوس به بالای دروازه سایپا رفت.

دقیقه۳۹- دفع ناقص فلاح زاده توپ را له چراغعلی رسانذ ولی ضربه بازیگن ذوب آهن با برخورد به سهرابیان به کرنر رفت

دقیقه۴۴- ضربه حسین زاده بازیکن سایپا از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه ذوب آهن رفت.

دقیقه۴۵- اشتباه فخرالدینی باعث شد توپ نصیب علیاری شود ولی این این بازیکن تعلل کرد و در نهایت با ضربه ای بی دقت توپ را به کنار دروازه ذوب آهن زد.

دقیقه۵۸- سانتر عباسیان از چپ با ضربه سر مهاجم سایپا به تیر عمودی دروازه ذوب آهن خورد

دقیقه۸۹- ضربه روی پای حبیب زاده به بالای دروازه سایپا رفت

دقیقه۹۳- تعلل جعفری باعث شد یک موقعیت مناسب برای سایپا هدر برود و در بازگشت هم ارمان رمضانی نتوانست روی توپ اثر بگذارد.

دقیقه ۹۵- ضربه ایستگاهی حبیب زاده در اختیار فلاح زاده قرار گرفت.

اتفاق ویژه: اولین دیداری که جواد محمدی به عنوان مدیرعامل بازی ذوب اهن را تماشا  می کند.

بهترین بازیکن:

معین عباسیان و محمدرضا سلیمانی ستاره های سایپا در این بازی بودند.

کد خبر 385578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    هیئت مدیره ی ذوب آهن با این کارش تیم رو فقط به حاشیه برد...