حاجتی رسماً از شورا کنار گذاشته شد

فرماندار شیرار گفت: از نفر سوم علی البدل شورای شهر که محمدتقی تذروی است برای جایگزینی مهدی حاجتی به شورای شهر شیراز معرفی شده و وی باید در اولین جلسه آینده شورا معارفه و رسما جایگزین حاجتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا امیری درباره آخرین وضعیت عضویت مهدی حاجتی در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: طبق قانون باید غیبت بیش از دو ماه حاجتی در جلسات شورا از سوی این نهاد به فرمانداری اعلام می‌شد تا فرمانداری از اعضای علی البدل به ترتیب آرای مردم برای جایگزینی او دعوت کند اما این کار انجام نشده بود.

وی افزود: همین امر باعث شد تا فرمانداری نامه‌ای در خصوص غیبت حاجتی به شورای شهر شیراز ارسال کند؛ شورا نیز در پاسخ این نامه غیبت بیش از دو ماه را تایید کرد.

فرماندار شیراز اضافه کرد: پس از این استعلام، فرمانداری از دومین عضو علی البدل شورای شهر برای جایگزینی دعوت کرد که این شخص از حضور در شورا انصراف داد و نفر سوم که محمدتقی تذروی است این دعوت را پذیرفت تا برای جایگزینی به شورای شهر شیراز معرفی شود؛ بدین ترتیب وی باید در اولین جلسه آینده شورا معارفه و رسما جایگزین حاجتی شود.

گفتنی است پیش از جایگزینی تذروی به‌جای حاجتی که به دلایل نامعلوم به دوسال زندان و یک سال تبعید محکوم شده است، اولین عضو علی البدل شورای شهر شیراز سعید نظری بود که به دلیل انصراف سیروس پاک فطرت از عضویت در این شورا ، جایگزین وی شد.

کد خبر 385565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.