کام تلخ نیمار در پاریس

"نیمار جونیور" فوق ستاره برزیلی روز های سختی را در تیم فوتبال پاری سن ژمن پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاریسن ژرمن با سه گل کاوانی، امباپه و ماریا، تیم المپیک را شکست داده بود، ولی طرفداران بنرهایی را بالا برده و از ته دل شان شعار می دادند. 

روی یکی از بنرها نوشته شد "برو گم شو"، آنها بازیکنی را که نه در میدان بود و نه روی نیمکت، زیر شلاق برده بودند، شماره ده غایب شان و گران قیمت ترین تیمشان نیمار. 

پیوند رویایی در همه جبهه ها به بن بست رسیده بود و خاطره های تلخ بازمی گشتند. از مجادله نیمار با کاوانی برای زدن آن ضربه پنالتی برابر لیون در فصل اول در پاریس تا مصدومیت توام با بداقبالی اش در اواسط فصل پیش برابر استراسبورگ.

قرار بود او کلاف گره خورده اروپایی پاری سن ژرمن را باز کند، ولی واکنش هایش پس از حذف پاریسی ها برابر یونایتد در لیگ قهرمانان به سه جلسه محرومیت انجامید و همه یادشان می آمد او سال پیش از آن هم دیدار برگشت برابر رئال در لیگ قهرمانان را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده و پاریسی ها حذف شده بودند.

او فصل پیش طی بیست و هشت بازی بیست و سه گل زده و سیزده پاس گل ارسال کرده بود، ولی برای طرفداران در نبردهای سرنوشت ساز یا غایب بود یا نامرئی. حقیقت این بود پاری سن ژرمن برغم دست و دلبازی اش با او قدمی به جلو برنداشته بود.

نیمار فصل پیش را با ترکیب سوپر استاری سپری کرد. با هلی کوپتر شخصی اش راهی تمرین تیم ملی برزیل شد تا ناصر الخلیفه رئیس باشگاه به فرانس فوتبال بگوید حوصله سلبریتی ها را در صف بازیکنانش ندارد.

می گویند دو راهی پیش روی او به یکی از دو رقیب ازلی ختم خواهد شد. ولی اگر به بارسا بازگردد باید ترافیک مسی، سوارز و گریزمان را تحمل کند و اگر راهی رئال شود باید ترکیب بنزما، هازارد و یوویچ را تغییر دهد.

و از آن مهم تر باید در هر دو مقصد احتمالی به خرده گیران نشان دهد تمام نشده، باید ثابت کند جادوگر باقی مانده. او باید به باز تعریف خود بپردازد، آن هم در بیست و هفت سالگی.

کد خبر 385563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.