بارش رگبار پراکنده در غرب/ شرق ۶ درجه خنک‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار جوی بر استان گفت: ا روز سه شنبه تا پایان هفته افزایش ابر، بارش رگبارهای پراکنده و کاهش ۶ درجه ای دما در غرب و شرق و شمال اصفهان پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار  با اشاره به تداوم جوی پایدار بر استان طی امروز، اظهار کرد: براین اساس آسمان بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: از فردا تا پایان هفته به دلیل نفوذ ناپایداری های ضعیف، در مناطق غربی استان شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  ادامه داد: به سبب نفوذ هوای خنک از عرض های شمالی، طی سه روز آینده کاهش سه تا ۶ درجه ای دما به ویژه در مناطق شرق و شمال استان پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: احتمال بارش رگبار موقت باران و گاهی وزش باد نسبتا شدید بویژه در ساعات بعدازظهر برای مناطق غرب و شمال غرب استان نیز وجود دارد.

علی عسگریان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دما در بیشتر مناطق استان ۳ درجه کاهش خواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و چادگان با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 385546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.