آسفالت ۱۶ هزار مترمربع از معابر شهری مسجدسلیمان

مسجدسلیمان_شهردار مسجد سلیمان از آسفالت ۱۶ هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، شهام سلیمانی اظهار کرد: عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار نفتک روبروی فرمانداری با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنائی شهرداری با قیرپاشی و روکش آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع پایان یافت.

وی ادامه داد: آسفالت مناسب معابر، خیابان‌ها و محلات مسجدسلیمان، یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محله زیبا، وضعیت مناسب روکش آسفالت و معابر آن است که تاثیر زیادی در نمای شهری دارد.

شهردار مسجد سلیمان تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی آسفالت در این بلوار، حد فاصل میدان هوانیروز به سمت بلوار اصلی روبروی فرمانداری انجام شده تا مسیر تردد باکیفیت‌ برای شهروندان و ساکنان این محلات فراهم شود.

سلیمانی گفت: عملیات روکش آسفالت گرم منطقه حسین قصاب با مساحت تقریبی شش هزار مترمربع با نظارت کارشناسان معاونت امور زیربنائی شهرداری و واحد عمران در حال اجرا است.

وی تأکید کرد: با همت و تلاش حوزه معاونت زیربنائی شهرداری آسفالت این منطقه در راستای طرح خدمات‌رسانی به شهروندان در مناطق مختلف شهری به پایان رسیده و امیدواریم نقاط دیگر نیز که نیاز به آسفالت دارد پس از انجام برآورد اولیه اجرا شود.

کد خبر 385530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.