بی بند و باری‌ برکات، استعداد و توان یک جامعه را از بین می‌برد

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: استکبار جهانی به دنبال برداشته شدن رویارویی حق و باطل است، چرا که اگرحقی وجود نداشته باشد باطل به جولان خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندی در خطبه‌های امروز نمازعید سعید قربان با بیان اینکه محوریت نامه مقام معظم رهبری به حجاج، راهپیمایی برائت از مشرکین است، اظهار کرد: استکبار جهانی به دنبال برداشته شدن رویارویی حق و باطل است چرا که اگرحقی وجود نداشته باشد باطل به جولان خود ادامه می‌دهد بنابراین هر جا حق باشد باطل نابود شدنی است.

وی گفت: مردم فرانسه دراعتراض به قوانین خانواده و نجات از بی بند و باری‌ها با راهپیمایی به هدف خود نرسیدند و حتی رأی ریزی کردند، اما پارلمان فرانسه زیر بار نرفت چرا که نمی‌توانند تحت لوای آمریکا نباشند، باید بی بندباری باشد تا آمریکا و صهیونیست به اهداف خودشان برسند.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: مردم فرانسه به انتظار رهایی از چنگال صهیونیست و آمریکا هستند تا بر اساس مبانی فکری انقلاب اسلامی ایران از این بی بند و باری‌ها نجات پیدا کنند.

وی تأکید کرد: بی بند و باری‌ها تمام برکات، استعدادها و توان یک جامعه را از بین می‌برد، اگر مقام معظم رهبری تأکید بر حرکت به سمت معنویت دارد به خاطر اینکه معنویت دنیای انسان و کشور را می‌سازد، ترک گناه باید ابعاد سیاسی خود را پیدا کند، یعنی مبارزه با صهیونیست و آمریکا در رأس قرار گیرد.

اسکندری با انتقاد به بی‌حجابی‌ و دوچرخه سواری‌ بعضی دخترانی که به سن تکلیف رسیدند، گفت: حجاب باید  قبل از رسیدن به سن تکلیف رعایت شود تا آمادگی لازم را در وجود فرد پیدا کند، موسیقی اراده انسان را ضعیف می‌کند چرا که استعداد فرد با موسقی تحت شعاع قرار می‌گیرد.

وی گفت: جوانان امروز باید مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس انقلابی در عرصه اقتصادی و فرهنگی به وجود بیارند تا پیشرفت‌هایی داشته باشیم و نابودی آمریکا و صهیونیست‌ها را شاهد باشیم.

کد خبر 385528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.