وضعیت خانه کاراته بهبود خواهد یافت

سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان گفت: خوشحال هستم که کاراته تا به این اندازه در نیرو ها و نهاد های مختلف گسترش یافته است.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات قهرمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این مسابقات، رقابت های هوانیروز بود و در دو بخش آزاد، کنترلی و در دو رشته کاتا و کومیته اجرا شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها بیش از دویست نفر شرکت کننده از نیرو های مختلف و شهرهای دیگر وجود داشت که با نظم و ترتیب خوبی برگزار شد و از نظر من قهرمان های بسیار خوبی داشتند.

سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان افزود: خوشحال هستم که کاراته تا به این اندازه در نیرو ها و نهاد های مختلف گسترش یافته است.

ناظریان در پاسخ به سوال اینکه آیا این مسابقات ادامه دار خواهد بود، گفت: این مسابقات در تقویم خود نیروهای مسلح در استان های مختلف است و قطعا این رقابت ها تداوم دارد ونیرو های دیگر در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این مسابقات می تواند به تیم ملی کاراته بسیار کمک کند، زیرا در دو بخش این مسابقات قهرمانان خوبی داشتیم.

سرپرست هیئت کاراته استان اصفهان در رابطه با وضعیت نامناسب خانه کاراته گفت: سعی داریم به یاری خداوند و حضور خیرین و مسئولین شهری تغییراتی در این ورزشگاه انجام دهیم و وضعیت آن را بهتر بکنیم.

کد خبر 385527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.