ژئوپارک قشم در هفته دولت افتتاح می‌شود

قشم_شهردار قشم گفت: پارک خطی بلوار ژئوپارک با مساحت ۹ هزار مترمربع به عنوان از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری قشم است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، احمد رحیمی هلری، از نصب برج نور در پارک خطی بلوار ژئوپارک قشم خبر داد واظهار کرد: در ادامه عملیات اجرایی این پروژه در سه نقطه از این پارک، برج نور جهت روشنایی کامل محوطه، نصب شد.

وی با اشاره به حفر چاه سپتیک برای احداث شش چشمه سرویس بهداشتی در این پارک، عنوان کرد: بخش‌های دیگر این پروژه شامل ایجاد فضای سبز، پیاده‌رو، نصب آلاچیق، و محوطه‌سازی سن جهت اجرای مراسم عمومی است.

شهردار قشم ادامه داد: عملیات گودبرداری و احداث مخزن آب به ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب برای آبیاری فضای سبز این پارک، در حال احداث است و بتن دکوراتیو به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: پارک خطی بلوار ژئوپارک با مساحت ۹ هزار مترمربع به عنوان از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری قشم است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه سنگفرش پیاده‌رو مسجد قدس در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه به مساحت ۲۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون تومان در خیابان باهنر اجرا می‌شود.

شهردار قشم با بیان اینکه بازسازی پارک‌های محله‌ای از دیگر پروژه‌های این شهرداری است، اظهار کرد: پنج پارک محله‌ای در محلات شهر قشم به بازسازی فوری نیاز دارد.

رحیمی از جمع‌آوری نخاله‌ها و تسطیح ماسه بادی در محله کووه‌ای برای آماده‌سازی زمین فوتسال و والیبال در جنب پارک صیادان و تکمیل حفاظ زمین ورزشی شهید رضایی خبر داد و افزود: آماده‌سازی و احداث زمین‌های ورزشی آل‌کمال به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با ختصاص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و شهید رضایی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و صرف هزینه ۶۰ میلیون تومان از سوی شهرداری انجام شده است.

کد خبر 385526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.