همبستگی و اتحاد برای رفع مشکلات لازم است

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: همبستگی و اتحاد بین مردم برای رفع مشکلات و پیگیری نیازهای هر منطقه لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عید قربان تیران با اشاره به وجود نیازهای متنوع و پروژه های نیمه تمام در بخش های مختلف کشور از جمله این شهرستان اظهارکرد: پروژه های نیمه تمام مهمی در تیران و کرون وجود دارد که باید با هم‌افزایی و جلب مشارکت عمومی و جذب اعتبار دولتی این فعالیت‌ها به سرانجام برسد.

وی افزود: پروژه مصلی پیامبر اعظم(ع) تیران که از ۱۰ سال پیش تا کنون با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است اما تکمیل نشده و هزینه‌های گذشته آن نیز از بین می رود.

امام جمعه تیران و کرون با تاکید بر دوری از بی تفاوتی در جامعه تصریح کرد:  همبستگی و اتحاد بین مردم برای رفع مشکلات و پیگیری نیازهای هر منطقه لازم است و اگر مردم در کنار همدیگر نیازها را بررسی و راهکار یابی کنند اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی به تخریب شخصیت افراد توسط برخی از مردم اشاره‌کرد و گفت: تخریب شخصیت اتفاقی نکوهش شده و غیرمنطقی است که زیبنده جامعه اسلامی نبوده و باید برنامه‌ریزی جدی برای رفع این چالش‌ها انجام دهیم.

امام جمعه تیران‌وکرون با اشاره به اینکه ترور شخصیت‌ها رواج یافته، خاطرنشان‌کرد: افراد صاحب نفوذ و اثر گذار جامعه این رفتار را نکوهش و مانع از گسترش چنین بی فرهنگی بشوند که اگر جلوی آن گرفته نشود وحدت جامعه از بین خواهد رفت.

وی ادامه‌داد: در جامعه اسلامی باید موازین و توصیه های دینی همیشه حاکم باشد و نباید شخصیت‌های افراد مسئول و غیر مسئول به راحتی مورد خدشه و خسارت و در معرض تخریب باشد و اگر اخلاق اسلامی حاکم شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

حجت الاسلام رشیدیان یادآورشد: ترویج فرهنگ‌های اسلامی مثل صبر و گذشت نیاز امروز جامعه و مایه شخصیت و ابهت است و اگر افراد به سمت رفتارهای صحیح اسلامی و انقلابی بروند نتایج خوبی را به جامعه می‌رسانند.

کد خبر 385525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.