مصدومان ۱۳ هزار حادثه شهری به بیمارستان منتقل شدند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در تیرماه امسال، ۱۶ هزار و ۷۰۰ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی فوریت های پزشکی، توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند که ۱۳ هزار و ۴۷۵ نفر از آنها مربوط به حوادث شهری است.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تیرماه سال جاری ۹۵ هزار و ۶۷۹ تماس با مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گرفته شده که منجر به ۲۴ هزار و ۶۱۸ ماموریت شده است.

وی افزود: ۱۷ هزار و ۳۳۶ مورد از ماموریت‌های اورژانسی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان غیرتصادفی و هفت هزار و ۲۸۲ موارد تصادفی را شامل می‌شود.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در مجموع عملیات های انجام شده ۱۶ هزار و ۷۰۰ بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی فوریت های پزشکی، توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند که ۱۳ هزار و ۴۷۵ نفر از آنها مربوط به حوادث شهری و سه هزار و ۲۲۵ نفر حوادث جاده ای بودند.

وی ادامه داد: تعداد چهار هزار و ۲۲ بیمار و مصدوم توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ درمان سرپایی شده و پنج ماموریت امداد هوایی و یک ماموریت با موتورلانس نیز در تیرماه ۹۸ و در سطح استان به ثبت رسیده است.

عابدی با بیان اینکه ۷۳ حادثه ویژه اورژانسی در این مدت اتفاق افتاده، اضافه کرد: در تیرماه امسال پرسنل فوریت های پزشکی به دو هزار و ۱۰۴ بیمار قلبی، ۷۸۰ بیمار تنفسی، ۶۸۸ مصدوم ناشی از سقوط، ۵۷ بیمار با مشکل زنان و ۲۲ غریق امدادرسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در این مدت ۲۶ عملیات احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان را به نام خود ثبت کردند.

کد خبر 385519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.