ورزشکاران ارتشی در زمان جنگ افتخار آفرین هستند

رییس ستاد چهارم رزمی هوانیروز اصفهان گفت: از نظر من کاراته رشته ای است که بیشتر از نشان دادن قدرت، اخلاق و منش پهلوانی در آن دیده می‌شود.

کاراته نشان دهنده اخلاق و منش پهلوانی است
رییس ستاد چهارم رزمی هوانیروز اصفهان گفت: تشکر میکنم از هیئت ها و کسانی که مارا برای برگزاری این مسابقات حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سعادت شیخی امروز یکشنبه_۲۰ مرداد_ درآیین اختتامیه مسابقات کاراته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: سلام و درودی می فرستم به روح جناب آقای سلطانی بنیان گذار کاراته در استان اصفهان که کاری ماندگار و به یاد ماندنی را برای کاراته اصفهان انجام داد.
وی ادامه داد: از نظر من کاراته رشته ای است که بیشتر از نشان دادن قدرت، اخلاق و منش پهلوانی در آن دیده می‌شود.

رییس ستاد چهارم رزمی هوانیروز اصفهان افزود: جا دارد از کمک های ویژه ناظریان تشکر لازم را انجام دهم. این افتخار را داشتیم که مهمان کاراته اصفهان باشیم که آن ها ما را در در انجام این میزبانی یاری کردند.

شیخی ادامه داد: امیدوارم این مسابقات خاطره خوبی برای ورزشکاران شود. ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کردند در پایگاه خود زیر نظر مربیان و متخصصان مربوط ب این رشته تمرین می کنند.

وی اضافه کرد: این ورزشکاران و مسابقات باعث می شود که توان رزمی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بالا برود و در زمان جنگ برای کشور ایران افتخار آفرین باشند.

رییس ستاد چهارم رزمی هوانیروز تصریح کرد: امیدوارم همه نیروها دست در دست هم از میهن عزیزمان دفاع کنند.تشکر می کنم از هیئت ها و کسانی که ما را برای برگزاری این مسابقات حمایت کردند.

کد خبر 385513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.