حریق در کمین مجتمع‌های تجاری کاشان/شیراز شهر دوستدار کودک

در بسته خبری امروز از اجرای طرح ارتقاء سلامت محیط شهری در گرگان تا توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری قزوین تا نصب دوربین‌های جدید کنترل ترافیک در بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

اجرای طرح ارتقاء سلامت محیط شهری در گرگان

گرگان: موسی‌الرضا صفری، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح ارتقا سلامت محیط شهری این شهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری شهرداری افوس برای توسعه گردشگری

بویین میاندشت: روح الله بابایی، شهردار افوس با بیان اینکه توسعه گردشگری شهردر اشتغالزایی جوانان تأثی رگذار بوده است، گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی، دو میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص داده شده است.

۵۶ مجتمع تجاری کاشان در شرایط نامطلوب ایمنی قرار دارد

کاشان: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وجود مراکز و مجتمع‌های بدون تاییدیه ایمنی در این شهر خبر داد و گفت: با انجام بازدید از ۵۶ مرکز تجاری و پاساژ در شهر مشخص شد وضعیت ایمنی آن‌ها به غیر از مجتمع تجاری امیرکبیر در شرایط بسیار نامطلوبی قرار دارد.

توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری قزوین

قزوین: محمد درافشانی، شهردار قزوین گفت: با توجه به طرح جامع ترافیک شهری یکی از رسالت‌های سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری احداث مسیرهای دوچرخه است.

نصب دوربین‌های جدید کنترل ترافیک در بیرجند

بیرجند: محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند از نصب دوربین‌های جدید کنترل ترافیک در این شهر خبر داد.

هویت شهرسازی غرب اصفهان جان می‌گیرد

اصفهان: سید عباس روحانی، مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هویت شهرسازی غرب اصفهان با بازنده‌سازی مادی رهنان و نماد اصفهان با کاشی شکسته در مجاورت بنای تاریخی آتشگاه در این منطقه جانی دوباره می‌گیرد.

احداث ۱۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در پایتخت

تهران: سیدسعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: اولویت ساخت بازارهای میوه و تره بار با محلات پر جمعیت و کم‌برخوردار است.

الزامات شهر دوستدار کودک در شیراز اجرا می‌شود

شیراز: ابراهیم گشتاسبی‌راد، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: الزامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تحقق شهر دوستدار کودک در این شهر اجرا می‌شود.

بهره‌برداری از فاز اول خط ۳ مترو مشهد در سال ۱۴۰۰

مشهد: شهردار مشهد با اشاره به بهره برداری از ۴.۵ کیلومتر از مسیر خط دو مترو گفت: به دنبال آن هستیم تا فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد از میدان فردوسی تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) را تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسانیم.

۱۰۷ شهر استان اصفهان سبز است

اصفهان: سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ شهر استان اصفهان "شهر سبز" شده‌اند، گفت: تا پایان امسال هیچ شهری در استان از نعمت گاز بی‌بهره نخواهد بود.

کد خبر 385507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.