ضرورت احداث ورزشگاه چندمنظوره ورنامخواست

لنجان_شهردار ورنامخواست با تأکید بر ضرورت احداث ورزشگاه چندمنظوره این شهر، گفت: تاکنون بروکراسی اداری مانع احداث این ورزشگاه شده است.

علیرضا اطهری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: اوضاع مالی بعضی شهرداری‌ها مناسب نیست و نوسانات قیمت سبب ایجاد مشکلاتی برای مدیریت این شهرها شده است. باوجود این مشکلات شهرداری ورنامخواست تلاش می‌کند در ارائه خدمات به شهروندان خللی وارد نشود.

وی افزود: ارائه خدمات مناسب به شهروندان نیازمند روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی مسئولان است.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: حدود ۱۰ سال پیش قطعه زمینی در خیابان بسیج این شهر به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شد، اما واگذاری مالکیت این زمین به این نهاد خلاف قانون بوده و باید به‌صورت اجاره در اختیار نهاد قرار می‌گرفت.

اطهری‌فرد ادامه داد: در این مکان کتابخانه‌ای احداث شد، اما در اطراف آن بیش دو هزار مترمربع زمین وجود دارد که بدون استفاده باقی مانده است و بانوان شاغل در کتابخانه خواستار افزایش امنیت این مکان هستند و تقاضا دارند چاره‌ای برای کاربری زمین‌های اطراف کتابخانه اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: نهاد کتابخانه‌ها قطعا قدرت مالی ساخت زمین‌های اطراف کتابخانه شهر ورنامخواست را ندارد. شهرداری نیز دنبال تغییر کاربری اراضی آن منطقه به مسکونی یا تجاری نیست، بلکه قصد داریم با مشارکت خیری نیک اندیش، ورزشگاهی چند منظوره برای ورزشکاران شهر احداث کنیم.

شهردار ورنامخواست عنوان کرد: باوجود مکاتبات و برگزاری جلسات متعددی با نهاد کتابخانه‌ها،  بروکراسی اداری مانع تحقق نتیجه مطلوب شده است.

کد خبر 385503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.