آغاز هفته افزایشی بازار بورس امروز ۲۰ مردادماه

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ صبح امروز افزایشی شده بود توانست به این روند ادامه داده و در نهایت با رشد مثبت ۵۶۹ واحدی به کار خود پایان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تدپیکس با افزایش ۵۶۹ واحدی عدد ۲۵۵ هزار و ۸۷۶ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۵۵۶ واحد افزایش به رقم ۶۶ هزار و ۴۴۳ واحد رسید. شاخص بازار اول در کانال ۱۸۵ هزار واحدی باقی ماند و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۲۲ هزار و ۱۰۷ واحد را ثبت کرد.

همچنین آیفکس با افزایش ۵ واحدی به عدد سه هزار و ۴۳۸ واحد رسید.

براین اساس امروز با دست به دست شدن بیش از ۲میلیارد و ۸۷۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۱۹ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۹۱۶ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای تاپیکو ، همراه و شتران به ترتیب با ۱۹۹، ۱۷۵ و ۱۳۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، کگل و وپارس به ترتیب با ۲۲۴، ۱۹۴و ۷۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز وتجارت، خساپا، های وب، بترانس و رمپنا پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و سرمایه گذاری ها به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 385499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.