در انتخاب روسای هیئت، باید افراد باتجربه انتخاب شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان گفت: برای انتخاب روسای هیئت های ورزشی، افرادی را انتخاب کنیم که وقت بگذارند و دارای تجربه باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یک شنبه _ ۲۰ مرداد ماه_ همایش حقوق شهروندی، با حضور رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاون وزیر ورزش و چند تن از اعضای استان برگزار شد.این همایش که به مناسبت رونمایی از مشنور حقوق شهروندی ویژه مراجعه کنندگان به هیئت های ورزشی در کتابخانه مرکزی اصفهان انجام شد، در ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس، گروهی از سپاه پاسداران سرود ملی کشورمان و چند سرود دیگر را نواختند. سپس محمد سلطان حسینی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، صحبت هایی پیرامون این همایش انجام داد.

وی گفت: هیچ کجای دنیا مردمانی به شرافت، پاکدامنی و پاکدستی مردم ایران وجود ندارد که با وجود مشکلات شدیدی که وجود دارد، از آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حمایت می کنند. 

سلطان حسینی افزود: وظیفه داریم حقی که مردم به گردن ما دارند را رعایت کنیم و به عنوان یک شهروند، کمال تشکر را از مسئولین استانی دارم زیرا بیشترین زحمت را برای مردم می کشند.

در ادامه محسن سجاد، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، گفت: این منشور باید به سمتی برود که پایدار بماند و جامعه نیز رضایت کافی را داشته باشند. 

سجاد افزود: روز ۲۲ مرداد به مناسبت روز ملی تشکل های مردمی برنامه ویژه ای داریم. باید به مردم به عنوان ولی نعمت خود نگاه کنیم و قداست و حرمت آن ها را ارج نهیم. استانداری فعالیت های زیادی برای حقوق شهروندی انجام داده است.

در پایان نیز ضمن رونمایی از  منشور حقوق شهروندی ویژه مراجعه کنندگان به هیات های ورزشی استان اصفهان، ژاله فرامرزیان،  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود: جامعه باید به سمتی برود و مردمانش از حقوق شهروندی برخوردار شوندو به گونه ای قوانین را اجرا کنیم که بهترین خدمات ارائه شود.

وی با ببان اینکه باید بودجه بین اجزاء حاکمیت که همان سهم الشرکای بخش خصوصی، مدنی و دولت به طور مطلوب تقسیم شود تا خروجی آن درست باشد، افزود: رویه ما باید متناسب با قانون باشد. باید برای انتخاب روسای هیئت های ورزشی، افرادی را انتخاب کنیم که وقت بگذارند و دارای تجربه باشند.

کد خبر 385494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.