موضع فردوسی پور برای بازگشت به صدا و سیما

صحبت های جواد خیابانی در خصوص بازگشت عادل فردوسی پور نقض شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ماهی از توقف پخش برنامه نود در تلویزیون ملی ایران می‌گذرد و بعد از آن نیز عادل فردوسی پور با غیبت در صدا و سیما حاضر به گزارش هیچ‌کدام از مسابقات مهم فوتبالی در ایران و جهان نشد. غیبتی که مربوط به برخی از اختلاف نظرها با مدیران صدا و سیما مربوط می شد.

اما جواد خیابانی چند روز پیش در یک مصاحبه اینترنتی خبر جنجالی را اعلام کرد، خیابانی گفت: "به مردم ایران می گویم که عادل دارد به تلویزیون برمی گردد. با شروع لیگ برتر شاهد گزارش عادل در تلویزیون خواهیم بود. برخی اختلاف نظرها بوده است که با توجه به روند موجود حل شده من خودم هم با او صحبت کرده‌ام و از صحت ماجرا خبر دارم. همچنین دیگر دوستان من در صدا و سیما نیز این خبر را داده اند. فردوسی پور باید باشد، همه می‌دانند که من اهل مبالغه نیستم ولی این را می گویم که اگر عادل نباشد، نمی‌شود و یک چیز کم است."

اما خبرنگار ایمنا برای اطمینان از اعلام خبر بازگشت عادل فردوسی پور به تلوزیون توسط جواد خیابانی پیگیر ماجرا شد، که طبق شنیده ها، مجری و تهیه کننده برنامه نود و فوتبال صد و بیست فعلا قصد بازگشت به شبکه سه را ندارد و اعلام کرده فقط زمانی حاضر است به شبکه سه برگردد که با برنامه نود روی آنتن این شبکه برود، نه به عنوان یک گزارشگر فوتبال.

هرچند مدیران شبکه ورزش به فردوسی پور پیشنهاد داده بودند که بازی های فوتبال که از این شبکه پخش می شود را گزارش کند، که با پاسخ منفی این چهره محبوب مواجه شدند.

حتی شنیده شده مدیران بلند پایه‌ی صدا و سیما قصد دارند برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، برنامه ای جدید با اسم "نود پلاس" را روی آنتن ببرند آن هم دوشنبه شب ها که عادل با نود خودش برنامه اجرا می کرد.

تنها سنگر عادل در سازمان، فعلا برنامه فوتبال صد و بیست است که به زودی با تهیه کنندگی او و اجرای حمید محمدی روی آنتن شبکه ورزش می رود، مگر اینکه باز هم اتفاق عجیبی رخ بدهد.

کد خبر 385492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.