مدیران ادارات نطنز در اطلاع رسانی ضعف دارند

نطنز- فرماندار نطنز گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان نطنز در اطلاع رسانی ضعف دارند و با رسانه ها همکاری لازم را ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی فرماندار نطنز در  مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه در فرمانداری نقد سازنده و منصفانه خبرنگاران را موجب پیشرفت خدمات و فعالیت ها دانست و اظهار کرد: انتقاد منصفانه خبرنگاران فرصتی برای اندیشیدن و نگاه دقیق مدیران برای رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: حضور خبرنگاران در جامعه قوت قلبی برای مسئولان در اطلاع رسانی و رفع نیازهاست و حرمت و کرامت آنان باید همواره حفظ شود. ارتباط قوی مدیران با خبرنگاران و بیان خدمات نظام و دولت به مردم باید جدی گرفته شود.

حسنی گفت: خبرنگاران به دنبال همراه سازی و اعتمادسازی هستند و امروز خبرنگاران نظام اسلامی در صف مقدس ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر قرار دارند و به دنبال صداقت هستند.

وی مهمترین انتقاد به مدیران دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان نطنز را ضعف در اطلاع رسانی و عدم همکاری با رسانه ها عنوان کرد.

حسنی افزود: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند و اصحاب قلم باید در مسیر حق و عدالت قلم بزنند و باید در انعکاس سریع، صحیح و صادقانه گام برداشته و در این راستا توجهی ویژه داشته باشند.

همچنین در این مراسم علی مشربی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رسانه اظهار کرد: امروزه قدرت و تاثیرگذاری رسانه ها در حوزه های مختلف غیرقابل انکار است.

در ادامه مراسم رحمت الله کاملی خبرنگار خبرگزاری ایمنا از شهرستان نطنز به نمایندگی از سایر خبرنگاران به مشکلات و دغدغه های این قشر زحمتکش در شهرستان اشاره کرد و گفت: بزرگترین ضعف مدیران دستگاه های دولتی شهرستان عدم همکاری و ارتباط با خبرنگاران است که متاسفانه در طول سال این روند ادامه دارد.

وی همچنین پاسخگو نبودن مدیران روبط عمومی ادارات شهرستان را از دیگر مشکلات جاری برشمرد و از فرماندار خواست مدیران و روابط عمومی های ادارات را ملزم به پاسخگویی و ارتباط با خبرنگاران نماید

 در پایان  فرماندار نطنز  با اهدای لوحی  از خبرنگاران و فعالان رسانه ها تجلیل کرد

کد خبر 385486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.