پیش‌بینی بارش‌های پراکنده از روز سه‌شنبه/ روند کاهشی دما

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی ناپایدار بر استان طی روزهای آینده از روند کاهشی دما و احتمال بارش پراکنده در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان طی دو روز آینده، اظهار کرد: بر این اساس آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به کاهش شدت وزش باد در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان افزود: پدیده گردوغبار برای استان پیش‌بینی نمی‌شود اما این پدیده در مناطق مرکزی استان به صورت غبار صبحگاهی است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه با استقرار جوی ناپایدار در استان احتمال کاهش دما و بارش پراکنده در مناطق مرکزی و نیمه غربی وجود دارد.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز  ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر  به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 385474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.