الاتحاد اصلا ترسناک نبود

دویست و شصت و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "الاتحاد اصلا ترسناک نبود "عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از محمد باقر صادقی دروازه‌بان ذوب آهن بیان شده است. وی الاتحاد را پایین تر از چیزی که انتظارش را داشتند عنوان کرده و اظهار کرد: الاتحاد در بازی رفت نشان داد تیم شکست‌ناپذیری نیست و حتم دارم در بازی برگشت این تیم را از پیش رو برداشته و به یک چهارم نهایی صعود خواهیم کرد.

"هواداران از ما قهرمانی می خواهند" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محمد ایرانپوریان مدافع باتجربه سپاهان مطرح شده است. وی ضمن توصیف شرایط خوب این فصل تیم سپاهان افزود: هواداران از ما تنها قهرمانی می خواهند و اگرچه در این فصل تیم ها در شرایط ایده‌آلی قرار دارند اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به قهرمانی خواهیم کرد. وی در ادامه تعویق در شروع رقابت های لیگ برتر را به ضرر تیم های آماده مسابقه خواند.

"منصوریان: برایمان دعا کنید" دیگر  عنوان صفحه اول دویست و شصت و هفتمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از سرمربی ذوب آهن و پیش از اعزام به قطر برای دیدار با الاتحاد عنوان شده است. منصوریان، ایرانی را مرد روزهای سخت دانسته و اظهار کرد: صعود به مرحله بعد دور از دسترس نیست و با دعای مردم انشاالله امانتدار خوبی برای پرچم کشورمان خواهیم بود.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 385472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.