نصب دوربین‌های جدید کنترل ترافیک در بیرجند

بیرجند_شهردار بیرجند از نصب دوربین‌های جدید کنترل ترافیک در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دوربین‌ها در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری در شهر را فراهم می‌کند و وضعیت ترافیک محل را نشان داده و اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می کند.

شهردار بیرجند با بیان اینکه این دوربین‌ها به مرکز کنترل ترافیک متصل است، گفت: مرکز کنترل ترافیک برای استفاده بهینه از زیرساخت‌های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر شهر در شهرداری بیرجند راه‌اندازی شده است.

جاوید تأکید کرد: نصب دوربین در شهر باعث بالا رفتن امنیت و از منظر نظارتی و کنترلی سبب ارتقای فرهنگ ترافیکی می‌شود.

وی گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در سال جاری در سه نقطه میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه به ارزش یک میلیارد ریال نصب شده و بزودی چهار دوربین نظارت تصویری جدید نیز در تقاطع بلوار پاسداران و خیابان خلیل طهماسبی نصب خواهد شد.

شهردار بیرجند از اجرای طرح‌های حمایتی از تاکسیرانان این شهر خبر داد و افزود: پس از توزیع ۴۶۰ حلقه لاستیک به قیمت مصوب کارخانه بین تاکسیرانان از اوایل تیرماه سهمیه روغن موتور و فیلترجات مورد نیاز نیز با نرخ دولتی نیز در اختیار این رانندگان قرار گرفته است.

جاوید گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ سهمیه بین رانندگان تاکسی توزیع شده است و تا زمانی که تاکسیداران اعلام نیاز کنند ادامه دارد.

 وی یادآور شد: تعویض روغن و فیلترجات در واحد تعمیر و نگهداری سازمان حمل و نقل و ترافیک توسط پرسنل تعمیرگاهی شهرداری به صورت رایگان انجام می‌شود.

کد خبر 385457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.