دومین برنامه فرهنگی "همسایه سلام" در کاشان برگزار شد

کاشان_مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: آخرین فرصت برای شرکت در دومین برنامه فرهنگی "همسایه سلام" که در قالب عکاسی موبایلی برگزار می‌شود ۳۱ مردادماه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مرتضی والی‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقه موبایلی "همسایه سلام" اظهار کرد: افزایش روحیه خلاقیت در میان شهروندان و بهره‌مندی بهتر از ابزارهای الکترونیک مانند تلفن همراه از اهداف برگزاری این مسابقه بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان آموزش فرهنگ شهروندی است، عنوان کرد: آموزش رعایت حقوق آپارتمان‌نشینی و همسایه‌داری و تفکیک زباله از مبدا در آپارتمان از مهم‌ترین محورهای برگزاری این مسابقه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه آخرین فرصت برای شرکت در این مسابقه ۳۱ مردادماه است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند آثار خود در ارتباط با موضوعات مسابقه را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند یا با عضویت در کانال تلگرامی mehrfarhangsara@ عکس یا فایل آن را برای ادمین ارسال کنند.

والی‌زاده گفت: به پنج اثر برتر پس از داوری جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و ۳۰ اثر  انتخابی هم در پیج اینستاگرام "فرهنگ‌سرای مهر" بارگذاری خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش از این رویداد نیز در اواخر تیرماه امسال جُنگ "همسایه سلام" با هدف ارتقای فرهنگ همسایه‌داری و آپارتمان‌نشینی و با موضوعاتی نظیر تفکیک زباله از مبدا و رعایت ساعت مقرر در بیرون گذاشتن زباله و تحویل بازیافت، برگزار شد.

کد خبر 385451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.