توسعه فضای مجازی اطلاع‌رسانی را گسترش داده است

تیران-فرماندار تیران‌وکرون گفت: توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اطلاع‌رسانی را  در کشور گسترش داد و به بخش‌های مختلف رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در نشست با خبرنگاران تیران و کرون با اشاره به جایگاه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: با وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همه مردم با داشتن تکنولوژی‌های نوین یک خبرنگار شده‌اند و اطلاع‌رسانی و خبررسانی سریعتر و بیشتر شده است.

وی ادامه داد: با وجود توسعه ارتباطات و اطلاع‌رسانی کار حرفه‌ای خبرنگاری از جایگاه مهمی برخوردار است و خبرنگاران باید در مطالبه‌گری و معرفی ظرفیت‌های محلی و نقاط مختلف کشور کار کنند.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه شهرستان‌ها کمتر در رسانه ها دیده می شوند، تصریح‌ کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی تمام تمرکز خود را برای برنامه های مرکز استان قرار داده است و کمتر به بیان فعالیت‌ ها و نیازهای شهرستان‌ها می پردازد.

وی ادامه داد: بیان اقدام و دستاوردهای فعالیت های شهرستانی در خبرگزاری‌ها و رسانه های ملی به جذابیت در خبر و فعالیت های رسانه ای می‌افزاید.

حججی با اشاره به اینکه وضعیت اطلاع رسانی و فعالیت مطبوعاتی این شهرستان تا نقطه ایده‌آل فاصله زیادی دارد، خاطرنشان کرد: باید تربیت خبرنگار، فعالیت رسانه‌ای و فعالیت نشریات محلی توسعه پیدا کند.

وی تاثیر فعالیت رسانه‌ها را در پیشبرد اهداف نظام و ایجاد امید و نشاط در جامعه مهم دانست و گفت: باید به رفاه و نیازهای قشر خبرنگار توجه شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل و ادارات شهرستانی به این موضوع توجه کنند.

کد خبر 385444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.