۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
آمادگی زاهدان برای عید قربان

میادین عرضه دام زنده و مکان‌های برگزاری نماز عید، آماده خدمت رسانی به مردم زاهدان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان در آستانه عید قربان از میدان عرضه موقت دام زنده ویژه این عید بازدید کرده و با عرضه‌کنندگان دام به گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید که در حاشیه برگزاری نشست کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا و با حضور جمعی از مدیران شهری زاهدان برگزار شد، بر لزوم نظارت و خدمات‌رسانی هرچه بهتر تاکید و گزارشی جامع از وضعیت فعلی این مراکز توسط روسای سازمان‌ها ارائه شد.

در حاشیه این دیدار محمد امیر براهویی، معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با بیان اینکه شهرداری سه محل را برای عرضه دام زنده ویژه عید قربان در نظر گرفته، گفت: علاوه بر کشتارگاه بهنام که در جاده زاهدان - بم قرار داشته و کشتارگاه اصلی زاهدان است، یک کشتارگاه در ورودی اول چشمه زیارت و کشتارگاه دیگری در انتهای بلوار کلات مسئولیت عرضه موقت دام را برعهده دارند.

وی افزود: این کشتارگاه‌ها با زمینی وسیع و امکانات مطلوب کشتار بهداشتی انجام داده و حتی شهروندانی که دام در اختیار دارند می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها به‌طور رایگان کشتار خود را انجام دهند.

در ادامه پس از بازدید اعضای شورای شهر از دو مصلای شیعه و اهل‌سنت زاهدان مقرر شد بازگشایی، تسطیح و آبپاشی معابر منتهی به مصلاهای نماز عید و همچنین ساماندهی و نظارت مرکز عرضه دام زنده ویژه عید سعید قربان جهت رفاه حال شهروندان با سرعت و دقت انجام پذیرد.

کد خبر 385440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.