مدیران استانی از ظرفیت ملاقات مردمی استفاده کنند

استاندار اصفهان گفت: مدیران استانی از ظرفیت ملاقات مردمی استفاده کنند زیرا وظیفه ما مدیران است که با همه اقشار جامعه دیدار کنیم و مشکلات آنها را بشنویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی استاندار اصفهان، بعد از ظهر امروز - شنبه ۱۹ مردادماه- در سومین جلسه شورای اداری استان اصفهان با که حضور معاون رییس جمهور، نمایندگان مجلس و مدیران بخش های مختلف برگزارشد، با عرض تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امیدوارم خداوند به ما توفیق خدمت به مردم و شناخت راه حق و فضیلت را عنایت کند. وام گرفتن به هیچ کسی وفا نکرده و خانواده ها را با مشکل روبرو کرده است، مدیران بانک ها قواعد و ضوابطی دارند که آن قواعد با شرایط فعلی که جنگ اقتصادی به وجود آمده هماهنگ نیست.

وی افزود: اعتبارات باید افزایش پیدا کند تا اعتماد مردم نسبت به دستگاه بالا برود. وقتی آب هست مشکلی نیست ولی وقتی آب نیست  رضایت مردم از دستگاه ها کاهش پیدا می کند.

استاندار اصفهان، خاطر نشان کرد: مدیران استانی از ظرفیت ملاقات مردمی استفاده کنند زیرا این وظیفه ما مدیران است که با همه اقشار جامعه دیدار کنیم و مشکلات آنها را بشنویم. دولت تدابیر خوبی علیه شیطنت های استکبار جهانی اندیشیده است. وقتی نفت ۱۴۰ دلار باشد و روزی ۲ تا ۳ میلیون بشکه نفت بفروشیم و ۴۵ هزار تومان یارانه به مردم بدهیم هنری از خود نشان نداده ایم، پرداخت یارانه در شرایط کنونی یک دستاورد برای دولت محسوب می شود.

رضایی ادامه داد: درصد اشتغال استان اصفهان یک دهم درصد از متوسط کشوری بالاتر است. مسئولان مرتب نگویند که اصفهان سرمایه گریز است؛ امسال بعد از ۱۲ سال خشکسالی ۳۵۰ میلیون متر مکعب آب گرفتیم و مصیبت هایی برای توزیع آب در شرق و غرب داشتیم. در حقیقت امسال بعد از ۱۲ سال برای اولین بار آب در اصفهان به شرق رفته است.

وی اضافه کرد: رسالت رسانه ها و خبرنگاران عدالت رسانه ای و خبری است و انتظارات زیادی از آنها داریم. هفته دولت فرصت خوبی است برای افزایش میزان ارائه خدمات به مردم. دستاوردهای دولت تدبیر و امید را برای مردم تبیین کنیم تا نشاط و امید به دل مردم بیاید. از صدا و سیما انتظار دارم یک حضور پر رنگ در هفته دولت داشته باشد. حضور مردم در انتخابات بیمه کردن نظام است، حضور کمرنگ مردم، همراهی با دشمنان انقلاب اسلامی همچون آمریکا و ترامپ است.

کد خبر 385437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.