نگویید اصفهان برخوردار است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:چی کسی باور می کند که در برخی از نقاط اصفهان دانش آموزان در کانکس های موقت تحصیل می کنند. نگویید که اصفهان برخوردار است، بیایید و وضعیت اصفهان را ببینید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی، بعد از ظهر امروز شنبه -۱۹ مردادماه- در سومین جلسه شورای اداری استان اصفهان با که حضور استاندار و همچنین معاون رییس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، با اشاره به کمبود نیروی کار در استان اصفهان، اظهار کرد: رتبه ۳۰ کمبود نیروی کار در کشور مربوط به اصفهان است و در حقیقت با کمبود ۱۵ هزار نیروی آموزش و پرورش برای استان اصفهان مواجه هستیم. در آموزش و پرورش اصفهان با احتساب معلم های حق التدریسی و بازنشسته و معاونان و مدیران مدارس، باز هم چهار هزار نفر نیروی آموزشی کم داریم.

وی افزود: همه چیز در مدیریت یک سازمان، پول و اعتبارات نیست. با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه استان، بسیاری از مدیرانی که در سازمان خود پولی نداشته اند، درصد رضایت بیشتری را از مردم کسب کرده اند. بی شک ارباب رجوع باید کاملا راضی از اتاق مدیران و کارکنان یک اداره خارج شود. بودجه آموزش و پرورش اصفهان نسبت به سایر استان ها کم است و باید به آموزش و پرورش به عنوان مربی نسل های آینده توجه ویژه شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان خاطر نشان کرد: برخی از پرسنل آموزش و پرورش اصفهان در سال ۹۷، برای پرداخت پاداش پایان خدمت یا بازنشستگی خود گریه می کردند زیرا روی آن حساب باز کرده بودند و قصد داشتند وضعیت زندگی شان را ساماندهی کنند. بسیاری از معلمان حق التدریسی در اصفهان پس از یک سال تدریس هیچ دستمزدی دریافت نکرده اند.

موسوی لارگانی ادامه داد: چی کسی باور می کند که در برخی از نقاط اصفهان دانش آموزان در کانکس های موقت تحصیل می کنند. نگویید که اصفهان برخوردار است، بیایید و وضعیت اصفهان را ببینید. در بسیاری از سازمان ها کمبود نیرو داریم و در دستگاه‌های مهمی همچون استانداری و فرمانداری پست های خالی بسیاری زیادی وجود دارد. نیروی انتظامی نیز در استان اصفهان ظرفیت خالی دارد.

وی با بیان اینکه باید رضایت مردم جلب شود، اضافه کرد: اصفهان حق خود را نسبت به نظام و حکومت ادا کرده است و مردم اصفهان در همه مواقعی که نظام به آنها نیاز داشته همچون مسئله سیل اخیر پیش قدم بوده اند. آب آشامیدنی در اصفهان با مشکلات اساسی روبرو است و سامانه‌ای که اکنون آب شرب اصفهان را تامین می کند برای یک میلیون و پانصد هزار نفر تعبیه شده نه برای پنج میلیون نفر جمعیت حال حاضر اصفهان.

کد خبر 385436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.