حناچی: اشتراکات کلانشهرها تقویت شود

شهردار تهران گفت: می توانیم با تقویت اشتراکات، تحولات خوبی را رقم بزنیم، به عنوان مثال در کلانشهرهای تهران و مشهد کارخانه واگن سازی داریم‌ و می توانیم با تقویت چنین اشتراکاتی، مشکلات بیکاری را رفع کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع کلانشهرها، پیروز حناچی در سی و ششمین جلسه معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلانشهرهای ایران که با رییس کمیسیون خدمات شهری کلانشهرها، دبیر کل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران و معاونین خدمات شهری کلانشهرها،  در شهرداری تهران برگزار شد، گفت: بخشی از فعالیت های کلان شهرها در حوزه هایی چون تجهیزات آتش نشانی، خدمات‌شهری، پسماند، فضای سبز و ...‌ اشتراک دارند، اگر تمام کلان شهرها این اشتراکات را دنبال کنند، اتفاقات خوبی رخ می دهد. 

وی افزود: می توانیم با تقویت اشتراکات، تحولات خوبی را رقم بزنیم، به عنوان مثال در کلانشهرهای تهران و مشهد کارخانه واگن سازی داریم‌ و می توانیم با تقویت چنین اشتراکاتی، مشکلات بیکاری را رفع کنیم همچنین می توانیم شرکت های دانش بنیان و ... را تقویت کنیم و با پیوستن این خدمات به یکدیگر اقدامات بهتری انجام دهیم.

شهردار تهران عنوان کرد: با تقویت این فعالیت ها شهرهای کوچک‌تر هم‌ بهره‌مند می‌شوند و این مسایل باید در کمیسیون کلان شهرها، پیگیری شود.

کد خبر 385420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.