خدمت‌رسانی گسترده اتوبوسرانی اصفهان در روز عرفه و عید قربان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ناوگان اتوبوسرانی برای حمل و نقل مسافر به محل‌های برگزاری دعای پرفضیلت عرفه و عید قربان سرویس‌دهی می‌کند.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مهمترین محل برگزاری مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان در اصفهان گلستان شهدا است، بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی جابجایی شهروندان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای مراسم دعای روز عرفه خط ۳۴ مسیر میدان جمهوری تا میدان آزادی و در ادامه استفاده از خط یک سامانه تندرو، همچنین خط یک سامانه تندرو از مسیر پایانه باقوشخانه و پل اندیشه به سمت گلستان شهدا آماده سرویس‌دهی حمل و نقل برای شهروندان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: در روز عرفه علاوه بر خطوط اتوبوس که به سمت میدان احمدآباد تردد دارند، ۱۰ دستگاه اتوبوس برای مسیر آرامستان باغ رضوان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه اتوبوس‌های تندرو و دیگر خطوط اتوبوسرانی آماده سرویس‌دهی برای نمازگزاران در روز عید قربان است، خاطرنشان کرد: برای مراسم دعای روز عرفه و نماز عید قربان سرویس‌دهی ویژه برای انتقال زائران از آرامستان باغ رضوان نیز انجام می‌شود.

افتخاری ادامه داد: علاوه بر ۸۰ دستگاه اتوبوس‌های خط یک سامانه تندرو، تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت ویژه در محل گلستان شهدا برای بازگشت شهروندان از مراسم دعای پر فضیلت روز عرفه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در روز عید سعید قربان ۶۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت شهروندان از گلستان شهدا پیش بینی شده است، افزود: تمام خطوط اتوبوسرانی در روز عید قربان برای تردد شهروندان به گلستان شهدا فعال خواهد بود.

کد خبر 385395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.