‌افزایش ۲۰۰ درصدی درآمدهای منطقه چهار کرمان

کرمان_شهردار منطقه چهار شهر کرمان با بیان اینکه در سه‌ماه ابتدای امسال، ۶۶ پروانه ساختمانی صادر شده است، گفت: درآمد این شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرمان، محمدحسین مؤمنی با اشاره به اجرای طرح آموزش خانه ‌به‌ خانه برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در این منطقه، محله به محله و خانه به خانه در حال انجام است.

وی با اشاره به زیباسازی نما و منظر این منطقه شهری، عنوان کرد: تاکنون، المان پهلوان در پارک پهلوان و المان رهایی در بولوار ۲۲ بهمن نصب شده است و محدوده‌ای از این بلوار که جشنوارۀ شهروندی تابستان کرمان در آن برگزار شد، توسط شهرداری منطقه چهار، بهسازی و زیباسازی شده است.

شهردار منطقه چهار شهر کرمان یکی از مشکلات منطقه چهار را وجود محله‌های قدیمی، زمین‌های خالی و خانه‌های متروکه برشمرد و افزود: در سه‌ماه ابتدای امسال، بخشی از زمین‌های خالی محدوده‌ی منطقه چهار حصارکشی شده است.

مؤمنی از تکمیل فاز سوم پارک پدر در سال‌جاری خبر داد و گفت: سال گذشته دو هزار مترمربع از میدان شش هکتاری میدان پژوهش درخت غرس شده و امسال هم ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در سه‌ماه ابتدای امسال، ۶۶ پروانه ساختمانی صادر شده است، یادآور شد: درآمد این شهرداری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 385385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.