توقیف بار ۱۷۲ دوره‌گرد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۷۲ دوره گرد غیرمجاز که اقدام به جمع آوری غیرقانونی پسماند در سطح شهر می‌کردند شناسایی و بار آنها توقیف شد.

محمد منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تیرماه ۹۸ تعداد ۱۸۶ مورد شکایت از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام شده که با حضور نیروهای ناظر سازمان، این شکایات بررسی و ضمن حضور در محل، مشکل مربوطه برطرف شده است.   

وی با تاکید بر استمرار گشت‌زنی و نظارت بر مناطق ۱۵ گانه جهت کنترل بهتر وضعیت مدیریت پسماندها در سطح شهر، افزود: در بازرسی‌های تیرماه حدود ۱۷۲ دوره‌گرد غیرمجاز که اقدام به جمع آوری غیرقانونی پسماند در سطح شهر می‌کردند شناسایی و بار آنها توقیف شد.

منوچهری ادامه داد: همچنین در این بازرسی‌ها دو انبار غیرمجاز ذخیره‌سازی و تبدیل پسماندهای خشک شناسایی شده که به آنها هم اخطار داده شد و علاوه بر این ۲۲ خودروی غیرمجاز جمع آوری و حمل پسماند خشک نیز توقیف شد.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۱ تن بار غیرمجاز در تیرماه سال جاری توقیف شده، اظهار کرد: اگر شهروندان اصفهانی پسماندهای خشک را از طریق فرآیندهای استاندارد و تعریف شده در اختیار عوامل مجاز قرار دهند، علاوه بر کاهش آمار دوره‌گردها و فعالان غیرمجاز این عرصه، می‌توانند به ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه کمک کنند و مانع از ورود این پسماندها به صنایع تبدیلی غیرمجاز و غیربهداشتی شوند.

منوچهری خواستار اعلام شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان در زمینه جمع آوری و مدیریت پسماندها از طریق سامانه ۱۳۷ شد و تأکید کرد: این نظرات به طور مستمر رصد و در صورت لزوم به طور فوری پیگیری می‌شود.

کد خبر 385361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.