اجرایی شدن ۶۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی در شهر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در چهار ماهه اول سال ۹۸ بیش از ۶۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی جدید اجرایی شده است.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در ثبت قرارداد عمرانی برای پروژه‌های جاری اظهار کرد: سازمان عمران در راستای تبیین و اجرای برنامه‌ها با هدف تحقق شعار "سازمان عمران نماد سازندگی" اقدام کرده است.

وی با اشاره به وجود قدرت اجرایی جهت اجرای همزمان چندین پروژه عمرانی در شهر گفت: سازمان عمران با توجه به توان فنی و اجرایی واحدهای خود، شاهد اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شامل معابر اصلی، کندروها، پیاده‌روسازی و احداث پارک‌ها، ابنیه‌های فنی، کانال‌ها، پل‌ها، تولید و توزیع فرآورده‌های بتنی و درآمدزایی و از همه مهمتر آسفالت معابر و سایر پروژه‌های مهم دیگر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیش از ۶۰ میلیارد تومان قرارداد مابین سازمان عمران و پیمانکاران و فروشندگان در چهار ماهه نخست سال ۹۸ تنظیم شده که رقم قابل توجهی است و در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۳ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال این میزان قرارداد بابت پروژه‌های جاری سازمان است که شامل ایجاد و احداث مواردی مانند مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف‌جهان، تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، بلوار فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان، سالن همایش ها، پایانه اتوبوس‌های واحد شهری صفه، پایانه قدس، ساختمان توانبخشی فدک، پل شهید روح الامین هم‌چنین اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی است.

کشاورز راد تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۹ میلیارد تومان در بخش تهیه آرماتور و قیر و قالب بابت استفاده در پروژه‌ها هزینه شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷ بیش از پنج برابر رشد نشان می‌دهد.

کد خبر 385355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.