طرح نهضت آسفالت در اراک امسال اجرا می‌شود

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: امسال طرحی با عنوان "GIS" در سطح معابر اراک اجرا خواهد شد که براساس آن قسمت‌هایی که قبلا آسفالت شده و یا هنوز آسفالت نشده و حتی نیاز به تعمیر، اصلاح و روکش دارد بررسی می‌شود.

مهدی بنیادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سال جاری اظهار کرد: کارخانه آسفالت با داشتن دو دستگاه تولید ۱۲۰ تنی و تولید ۲۴۰ تن در ساعت روزانه، فعال است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا ظرفیت این کارخانه را افزایش دهیم، افزود: روزانه شش اکیپ توزیع آسفالت در اختیار مناطق است، ضمن اینکه یک اکیپ نیز در اختیار سازمان قرار دارد تا قسمت‌هایی که نیاز است اصلاح شود.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک با بیان اینکه شرکت مخابرات، برق، آب و ... در حین انجام پروژه‌ آسفالت مناطق آسیب ببیند اصلاح آن برعهده خود شرکت‌ها است، اما شهرداری معمولا این مهم را برعهده می‌گیرد، گفت: امسال طرحی با عنوان "GIS" در سطح معابر اراک اجرا خواهد شد که براساس آن قسمت‌هایی که قبلا آسفالت شده و یا هنوز آسفالت نشده و حتی نیاز به تعمیر، اصلاح و روکش دارد بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح معابر سطح شهر اولویت سنجی شده و این طرح قبل از آغاز زمستان آغاز خواهد شد، البته در این راستا باید ظرفیت کارخانه آسفالت را نیز در نظر بگیریم.

بنیادی اظهار کرد: برای حمل و توزیع آسفالت به صورت استاندارد اقدام خواهیم کرد تا آسفالت عمر طولانی‌تری داشته باشد، همچنین برای لکه گیری و تعمیر و اصلاح آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا کیفیت آسفالت را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به وضعیت خیابان سیدالشهدا گفت: باتوجه به وجود آهن فروشان و جوشکاران در این خیابان متاسفانه آسفالت خیابان سیدالشهدا مدت‌هاست خراب شده البته اخطارها و تذکرات متعددی به کسبه داده شده که متاسفانه هنوز وضعیت تغییری نکرده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک ادامه داد: در بحث انتقال مشاغل مزاحم، این صنف نیز از این خیابان منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به سنگ فرش‌هایی که به تازگی در قسمت‌هایی از خیابان‌ هپکو فاز یک ایجاد شده است، عنوان کرد: این سنگ فرش‌ها با هدف کاهش سرعت خودروها انجام شده تا عابران پیاده بتوانند به سهولت از خیابان عبور کنند.

کد خبر 385353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.