مراکز توزیع و ذبح شرعی کمیته امداد در عید قربان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۲۰ پایگاه دریافت نذورات قربانی در استان فعال است که از این تعداد شش پایگاه توزیع و ذبح شرعی دام زنده در شهر اصفهان و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی است.

محمدرضا متین‌پور در گفت‌وگو با ایمنا، در خصوص آمادگی کمیته امداد اصفهان برای دریافت و توزیع نذورات قربانی اظهار کرد:۱۲۰ پایگاه دریافت نذورات قربانی در استان فعال است که از این تعداد شش پایگاه توزیع و ذبح شرعی دام زنده در شهر اصفهان و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی است.

وی با اشاره به کمک ۸۱۵ میلیون تومانی مردم نیکوکار استان در سال گذشته افزود: این کمک‌ها در قالب نقدی، دام و گوشت به مناسبت عید قربان اهدا شد که در اختیار نیازمندان قرار گرفت، همچنین این نهاد امسال نیز برای تسهیل مشارکت مردم در امور خیر و قربانی اقدامات لازم را خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان  با بیان اینکه ذبح بهداشتی و بسته‌بندی اصولی گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

متین‌پور با بیان اینکه امکان کمک و مشارکت غیرحضوری برای همشهریان اصفهانی فراهم‌شده است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

دفاتر زیر در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات شهروندان خیرخواه است:

خیابان آیت اله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه ۲ اصفهان

خیابان شیخ طوسی شرقی، خیابان فجر ۲، جنب پمپ ‌بنزین

انتهای خیابان زینبیه شمالی به ‌طرف جاده حبیب‌آباد بعد از پمپ‌بنزین ۱۱۰ مرکز خرید دام

خوراسگان - انتهای خیابان سلمان، کشتارگاه سابق

سپاهان شهر، بلوار شاهد جنب مجموعه ورزشی ولایت

خیابان ارتش، کوچه آرش (شماره ۲۸) کمیته امداد منطقه سه اصفهان

کد خبر 385349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.