توسعه فضای سبز شهری گلپایگان/رونمایی از سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی بندرعباس

در بسته خبری امروز از انتقال مشاغل مزاحم خوانسار به خارج از شهر تا اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در یزد و رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری مشکین‌شهر در آینده نزدیک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

رونمایی از سامانه متحرک ثبت تخلفات رانندگی بندرعباس

بندرعباس: شهردار بندرعباس از رونمایی و آغاز فعالیت سامانه متحرک(خودرویی) ثبت تخلفات رانندگی در این شهر خبر داد.

انتقال مشاغل مزاحم خوانسار به خارج از شهر

خوانسار: شهردار خوانسار گفت: ۳.۵ هکتار زمین به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در نزدیکی بهشت فاطمیه برای ایجاد شهرک کارگاه‌های مزاحم از راه و شهرسازی خریداری شده است.

اصلاح شبکه آبیاری فضای سبز سنندج

سنندج: رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: عملیات لوله‌گذاری در فضاهای سبز شهری با هدف جداسازی آب شرب و غیر شرب در آبیاری فضای سبز و ارتقاء و توسعه شبکه آبیاری فضای سبز در سال جاری به‌صورت ویژه در حال اجرا است.

احیای بافت تاریخی میانی شهر کاشان

کاشان: مدیر منطقه یک شهرداری کاشان با بیان اینکه این منطقه از شهرداری در هسته مرکزی و کانون فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی قرار دارد، گفت: مساحت بافت تاریخی این منطقه ۴۸۷ هکتار است و ابنیه و آثار تاریخی بسیاری که بخش مهمی از هویت فرهنگی مردم این شهر را تشکیل می‌دهد در آن واقع شده است.

توسعه فضای سبز شهری گلپایگان

گلپایگان: سخنگوی شورای اسلامی شهر گلپایگان از توسعه فضای سبز شهری این شهر خبر داد و گفت: زباله‌ها در چهار کیلومتری شهر گلپایگان و در بهترین و حاصل‌خیزترین زمین‌ها دفن می‌شود و در آینده مشکلات زیست‌محیطی فراوانی را به دنبال خواهد شد.

صرفه‌جویی در منابع با اجرای طرح تپش در بندرعباس 

بندرعباس: اسماعیل موحدی‌نژادبیان، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: امسال در معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس طرح تپش (تفکیک پسماند شهری) را آغاز کردیم و برنامه‌ریزی بسیار متنوعی در این زمینه در بحث آسیب‌شناسی، فرهنگ‌سازی و آموزش، خود ارزیابی و راستی آزمایی صورت پذیرفته است.

طرح جامع مدیریت پسماند یزد اجرا می شود

یزد: رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با بیان اینکه طرح جامع مدیریت پسماند اجرا می شود، گفت: مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از سوی شورای اسلامی شهر یزد برای اجرای این طرح تامین شده است.

رونمایی خدمات الکترونیکی شهرداری مشکین‌شهر در آینده نزدیک

مشکین‌شهر: رحمت انوری، شهردار مشکین‌شهر گفت:  در راستای توسعه دولت الکترونیک و با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در بخش‌های متعدد از سامانه دولت الکترونیکی تحت وب در پایگاه اینترنتی شهرداری رونمایی خواهد شد.

کد خبر 385342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.