هفت ووشوکار جوان اصفهانی در ترکیب تیم ملی

فدراسیون ووشو اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در برونئی را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، این دوره از مسابقات ۲۸ مردادماه به میزبانی برونئی آغاز خواهد شد و تیم ایران در ۲ بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان قدرتمند خود می رود.

بر همین اساس تیم پسران ایران را در بخش ساندا و رده سنی نوجوانان یونس شهرکی(سیستان)، آرین افراز(قزوین)، سهیل موسوی (مازندران)، و در رده سنی جوانان علی ظفری(همدان)، مهدی اکبری(قم)، سیدمهدی رضوی(فارس)، قرنی ابراهیمی(آذربایجان غربی) و حسن لطفی (مازندران) تشکیل می دهند. هدایت این تیم بر عهده امیر اوجاقی به عنوان سرمربی، کیوان شیرآقایی و عباس شیبک به عنوان مربی می باشد.

تیم تالو پسران نیز با ترکیب امیرعلی میلابی(تهران)، پویا حاتمی(اصفهان)، شاهین بنی طالبی(اصفهان)، حسین قبله نما(گیلان) ،طاها بدیعی، محمدعلی مجیری و علی شکروی (اصفهان) با هدایت فرشاد عربی به عنوان سرمربی و علیرضا بهرمن به عنوان مربی در این رقابتها به روی تالو فیلد می رود. 

در بخش دختران و در ساندای جوانان آیدا حیدری(کرمانشاه)، مهراسا عبدالهی(البرز) و یاسمن باقرزاده(مازندران) با هدایت خدیجه زینال زاده به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در بخش تالو نیز ستایش تک فلاح(البرز)، هستی صدیقی و نازنین بازدار(اصفهان) ،نیلوفر مختارپور(چهارمحال و بختیاری)، فاطمه جزینی و منیره پناهی(اصفهان) با مربیگری محبوبه کریمی به این رقابتها اعزام می شوند. 

تیم ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، پنجشنبه شب تهران را به مقصد محل برگزاری این رویداد، ترک خواهد کرد.

کد خبر 385340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.