نگاهی نو، برنامه‌ای نو در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه نشاطستان با عنوان «نگاهی نو، برنامه‌ای نو در منطقه ۹» خبر داد و گفت: این برنامه ۲۲ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۹ اصفهان برنامه «نگاهی نو، برنامه‌ای نو در منطقه ۹» در روز ۲۲ مردادماه سال جاری از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ در امامزاده ابراهیم واقع در محله سودان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: سیاست شهرداری اصفهان همواره به جذب و مشارکت حداکثری شهروندان در برنامه‌ها، ویژه برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف طول سال است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویزه برنامه‌های نشاطستان در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بی‌شک اجرای این برنامه‌ها در رونق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی تفریحی مناطق در تابستان، تقویت فضای شور و نشاط در شهر و شهروندان و معرفی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی مناطق به شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان در تابستان در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه همراه با برنامه های تفریحی، ورزشی و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 385328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.