کشف کالای قاچاق دهاقان ۵۰ درصد افزایش یافت

دهاقان – فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از افزایش۵۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در ۵ ماهه سال جاری خبر داد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد قابل توجهی از معتادان در طرح ظفر هشت به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان منتقل شدند.

وی با اشاره به کنترل میادین ورودی و خروجی شهرستان از نظر آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر، ارتقاء طرح‌های اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، گفت: تعداد قابل توجهی از خورده فروشان انواع مواد مخدر  به همراه آلات مصرف دستگیر شدند وپرونده‌های قضایی تشکیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دهاقان افزود: در حوزه درون شهری کشف مواد مخدر ۱۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ پریشانی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ گونه تصادف منجر به مرگ در شهرستان ثبت نشده است، گفت: اطلاع رسانی‌های به موقع و رعایت اصول ایمنی توسط شهروندان باعث این رویداد شده است.

وی از افزایش۳۰ درصدی دستگیری سارقان در شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با همکاری شهروندان اقدام به عملیات موفقیت آمیزی می‌کند و کشف ۵۰ درصدی کالاهای قاچاق نیز با توجه به اطلاع‌رسانی شهروندان و رابطه آنها با نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده نیروی انتظاامی شهرستان دهاقان، گفت: شورای معتمد پلیس در مساجد محلات و همچنین مناطق عشایر نشین تشکیل شده است و خوشبختانه نتایج خوبی با تشکیل چنین اجتماعاتی حاصل شده است.

کد خبر 385319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.